اخبار اخبار اقتصادی

دی ان ای طلا کشف شد

تبلیغات بنری


DNA طلا کشف شد

به گزارش مجله توژال؛ به گزارش FX Street، قیمت طلا (XAU/USD) در جریان معاملات آسیایی روز چهارشنبه در محدوده تنگ معامله می شود و سعی دارد از جهش روز قبل خود از حدود 2300 دلار سرمایه گذاری کند.

لازم به ذکر است که این فلز گرانبها همچنان در محدوده معاملاتی آشنا قرار دارد که در حدود یک هفته و نیم گذشته در آن بوده است. این به این دلیل است که قبل از انجام شرط‌بندی‌های جهت‌دار جدید، معامله‌گران به دنبال سرنخ‌هایی در مورد زمان شروع کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو می‌گردند.

بانک مرکزی ایالات متحده در پایان نشست سیاست پولی خود در ژوئن، علیرغم اتخاذ مواضع جنگ طلبانه تر، انتظار داشت تنها یک کاهش نرخ در سال جاری انجام شود. با این حال، در بحبوحه نشانه هایی از کاهش تورم در ایالات متحده، بازارها همچنان انتظار دارند که احتمال دو کاهش نرخ بهره در سال 2024 وجود داشته باشد.

به‌علاوه، داده‌های ضعیف‌تر خرده‌فروشی ایالات متحده که در روز سه‌شنبه منتشر شد، نشانه‌هایی از ضعف در میان مصرف‌کنندگان آمریکایی را نشان داد و شرط‌ها را در مورد اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر و کاهش دیگری در دسامبر افزایش داد.

در عین حال، انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو به زودی چرخه کاهش نرخ بهره را آغاز کند، منجر به کاهش بازدهی یک شبه خزانه داری ایالات متحده شده است که نه تنها دلار آمریکا (USD) را در حالت تدافعی نگه می دارد، بلکه به عنوان یک بازده صفر عمل می کند. بادگیر قیمت طلا

با این حال، لحن صعودی اساسی در بازارهای جهانی سهام، معامله‌گران را از انجام شرط‌بندی‌های صعودی تهاجمی در اطراف پناهگاه امن طلا XAU/USD منصرف می‌کند و هر گونه صعود معنی‌دار را محدود می‌کند.

از سوی دیگر، پس از کاهش یک شبه بازدهی خزانه‌داری آمریکا، دلار آمریکا در حالت تدافعی باقی می‌ماند و در غیاب داده‌های اقتصادی مرتبط، از فلز زرد غیر بازده حمایت می‌کند.

DNA طلا کشف شد

تصویر: DNA در علم پزشکی طلاست

منبع: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال