اخبار اخبار اقتصادی

مغفول ماندن بخش تعاون در اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری

تبلیغات بنری


هادی ابویی در گفت و گو با مجله توژال اظهار داشت: طی روزهای گذشته با بررسی مواضع و اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری متوجه شدیم که هیچ اشاره ای به بخش تعاون، سند توسعه تعاون و توزیع عادلانه نشده است. . ثروت در حالی است که سند توسعه تعاون در ابتدای سال 1402 هجری شمسی ابلاغ شده و منتظر هستیم تا نامزدها نظرات و برنامه های خود را در این زمینه ارائه دهند.

وی به بی توجهی به موضوع همکاری در برنامه ها و بیانیه های کاندیداها اشاره کرد و گفت: به جز آقای پورمحمدی که چندین بار بر استفاده از توانمندی های اداره تعاون تاکید کردند، هیچ یک از کاندیداها حتی نداشتند. یک مرجع جزئی برای همکاری در حالی که تعاون یکی از سه بخش اقتصادی کشور است و دارای قابلیت ها و مزیت هایی است که باید از آن بهره برداری کرد.

این فعال تعاونی گفت: از بی توجهی کاندیداها به این موضوع گلایه داریم و امیدواریم در مناظره های آتی بیشتر به بخش تعاون توجه کنند.

ابوی در عین حال با بیان اینکه با سرمایه گذاری در بخش تعاونی اقتصاد رونق می گیرد، اظهار داشت: امسال مقام معظم رهبری آن را جهش تولید با مشارکت مردم دانستند که بهترین است. قالبی برای ورود مردم به میدان و افزایش مشارکت مردم در بخش تعاون.

این کارشناس بخش تعاون بیان کرد: شاید جذب سرمایه های اندک سخت باشد اما تعاونی با جذب سرمایه های اندک توانایی انجام کارهای بزرگ را دارد.

وی گفت: دولت شهید رئیسی نگاه ویژه ای به بخش تعاون داشت و اگر برخی از کاندیداها از برنامه ها و سیاست های شهید رئیسی پیروی می کنند باید مواضع و برنامه های خود را در این زمینه روشن کنند تا تعاونی ها بهتر تصمیم گیری کنند. برنامه های آنها

به گفته آبوی، اگر کاندیداها سیاست های مردم محوری را مطرح کنند، باید جایگاه همکاری و نحوه استفاده از ظرفیت این بخش دولتی توضیح داده شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال