اخبار اخبار عمومی

افشاگری درباره اموال مازاد بانک‌ها

تبلیغات بنری


افشای دارایی های مازاد بانک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مجله توژال؛ محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با اشاره به تاثیر عملکرد بانک های خصوصی در افزایش نقدینگی گفت: سیاستی که بانک ها دنبال می کنند سیاست درستی نیست و این سیاست است. فقط به فکر تامین منافع خود هستند.

نماینده مردم سقز و بانه در شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها پیگیر نیازهای مردم نیستند، تاکید کرد: متاسفانه در شرایط فعلی بانک ها تنها به دنبال سود بالای خود هستند و پرداخت نمی کنند. توجه به آن مطالبات مردم و نظام.

وی افزود: متأسفانه ایرادات زیادی از سوی مجلس نمایندگان به عملکرد بانکی وارد است. در حال حاضر افراد زیادی در حوزه های انتخابیه برای دریافت تسهیلات 20 تا 30 میلیون تومانی به ما مراجعه کرده اند و ما حتی جرات این را نداریم که از بانک ها بخواهیم به این افراد تسهیلات بدهند. زیرا این بانک ها معتقدند که اگر با منابع خود فعالیت اقتصادی انجام دهند به نفع آنهاست.

بیگلری با بیان اینکه متاسفانه بانک ها مشکلات مردم را درست نمی بینند، تاکید کرد: در حال حاضر حل مشکلات معیشتی مردم اولویت نظام است اما تا زمانی که وضعیت معیشتی مردم تغییر نکند بانک ها در ارائه تسهیلات به مردم همکاری نمی کنند.

وی در گفت و گو با خبرنگار هانی ملاط ​​با بیان اینکه هیچ مشکل قانونی برای تغییر کار بانک ها نداریم، تاکید کرد: متاسفانه بانک ها به فکر منافع خود هستند و بر اساس ماده 16 قانون به مطالبات مردم هم اهمیت نمی دهند در مورد حذف موانع تولید، بانک ها باید سالانه 33 دلار برای تحویل … درصدی از دارایی های مازاد آن بپردازند که متاسفانه غیرعملی است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال