اخبار اخبار سیاسی

شهادت نقطه قوت در مقاومت و خطرناک‌ترین موضوع برای دشمن است

تبلیغات بنری


به گزارش کارشناس اقتصادی ایران، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهید «طالب سمیع عبدالله» ملقب به حاج ابوطالب از رهبران مقاومت لبنان سخنرانی کرد. مجتمع امام مجتبی در حومه جنوبی بیروت.

روز چهارشنبه هفته گذشته حزب الله لبنان از شهادت حاج ابوطالب در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک جویا در جنوب لبنان خبر داد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود شهادت شهدای محور مقاومت امروز و هفته های گذشته را تبریک و تسلیت گفت و از خداوند متعال علو درجات را برای این شهدا مسالت کرد.

حزب الله لبنان از شهادت چهار تن از رزمندگان خود در راه بیت المقدس خبر داد.

شهادت خطرناک ترین چیزی است که دشمن با آن روبروست

سید حسن نصرالله در سخنانی گفت: شهادت در فهم اسلامی عزت خداوند، پیروزی بزرگ و پیروزی قاطع برای هرکس است.

وی با اشاره به اینکه “شهادت نه شکست است و نه مرگ” گفت: این نقطه قوت در جبهه های مقاومت است و خطرناک ترین مسئله پیش روی دشمن است. این است که هر رزمنده ای که در این میدان ها می جنگد، حامل این فرهنگ و اندیشه و ایمان است.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: صبر در برابر مصیبت ها کار بزرگی است و این چیزی است که از خانواده شهدا می بینیم که مطمئن هستند شهیدشان به زندگی ابدی رفته است. فضای مقاومت سرشار از این فرهنگ و ایمان و صبر است و به همین دلیل است که رزمندگان مقاومت ضعیف نمی شوند.

استاد مقاومت خاطرنشان کرد: شهید حاج ابوطالب در سن 15 سالگی به صفوف مقاومت پیوست. او یکی از نیروهای حزب الله بود که از مردم بوسنی و هرزگوین دفاع کرد و سال ها در آنجا ماند.

کامل

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال