اخبار اخبار عمومی

یارانه‌تان را با خوشحالی ضربدر ۹ کنید

تبلیغات بنری


خوشحالیم که حمایت خود را در 9 ضرب کنید

به گزارش مجله توژال؛ بهادری جهرمی گفت: «دولت‌ها متعهد هستند که سرعت وعده‌های رئیس‌جمهور را دو برابر کنند». حمایت پولی در این دولت حدود 9 برابر شد!

سخنگوی رسمی دولت گفت: دولتمردان متعهد هستند آنچه رئیس جمهور شهید وعده داده با سرعت مضاعف به سرانجام برسانند.

علی بهادری جهرمی وزرای تعاون، کار، رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری مشترک با نمک مرتضوی و بهرام عین الله گفت: در روزهای پایانی دولت سیزدهم هستیم. بعد از شهادت آیت الله رئیسی و یارانش با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم، اما دولتمردان متعهد هستند به آنچه رئیس جمهور شهید وعده داده با سرعت مضاعف عمل کنند.
در دولت سیزدهم حمایت پولی حدود 9 برابر شد
وی ادامه داد: از امروز روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت 13 در این مدت کمتر از 3 سال را ارائه خواهیم کرد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از نهادهایی است که از سوی مردم در ارتباط با موضوع رفاه و حمایت های نقدی است. در این دولت حمایت های پولی 9 برابر شده و کاتالوگ الکترونیکی با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

بهادری جهرمی گفت: حوزه سلامت یکی از اولویت های دولت است و در ابتدای این دولت روزانه با ۷۰۹ فوتی کرونا مواجه بود که در این دولت به صفر رسید. یک شهید سرافراز توجه ویژه ای به حوزه درمان و بهداشت داشت. او 10 سال بعد شورای عالی سلامت را احیا کرد. درمان کودکان زیر 5 سال و همچنین دهه اول رایگان است.

دبیر شورای دولت یادآور شد: در این سه سال 8 جلسه شورای عالی اشتغال تشکیل شد که 7 جلسه آن در زمان حیات شهید رئیسی برگزار شد.

مرتضوی: نرخ بیکاری در دولت سیزدهم ۱.۲ درصد کاهش یافت
وزیر کار گفت: در دولت سیزدهم بیش از 2.5 میلیون شغل در سراسر کشور ایجاد شد و با توجه به افزایش جمعیت فعال در کشور، نرخ بیکاری 1.2 درصد کاهش یافت.

منبع: Jardon

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال