اخبار اخبار ورزشی

۷ کاندیدا برای ریاست بولینگ و بیلیارد ثبت نام کردند

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، ثبت نام مجدد از کاندیداهای فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای تصدی ریاست این فدراسیون که از ۲۵ تیرماه گذشته آغاز شده بود، با ثبت نام ۷ نفر به پایان رسید.

مهدی پورخدری، محمد رحیمی، هاشم اسکندری، حبیب هنری، محمدحسین وقی زاده، کامبیز صنعتی و محمدرضا غلام زاده نامزدهایی هستند که برای تصدی پست ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد ثبت نام کردند.

به گفته سعید ابلاسانی، دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اسامی کاندیداها برای تایید کمیته تطبیق اداری به وزارت ورزش و امور مجامع ارسال شده است.

در همان زمان نامزدهای این اتحادیه برای تصدی پست ریاست مجدد ثبت نام کردند و نامزدها برای اولین بار در تیرماه 1401 با ثبت نام کامبیز صنعتی، صمدول زاده، غلامزاده و هاشم اسکندری ثبت نام کردند. تصدی ریاست فدراسیون به دلیل عدم صلاحیت هاشم اسکندری از سوی مراجع نظارتی و مراجع ذیصلاح در وزارت ورزش دو بار به تاخیر افتاد.

هاشم اسکندری تا آذرماه سال گذشته ریاست این فدراسیون را برعهده داشت که با حکم کیومرث هاشمی، علی سلطانپور دبیر فدراسیون به عنوان رئیس جدید فدراسیون بولینگ و بیلیارد انتخاب شد.

با وجود اینکه دوره نظارت علی سلطانپور پس از 6 ماه به پایان می رسد، اما وضعیت وی همچنان نامشخص است و او همچنان منتظر تصمیم وزارت ورزش برای ماندن یا عدم سرپرستی وی تا زمان برگزاری انتخابات است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال