اخبار اخبار سیاسی

۲۰۰ شرکت کننده در رقابت یک روزه هوش مصنوعی

تبلیغات بنری


علی لطفی دبیر انجمن برنامه نویسی و هوش مصنوعی در گفت و گو با توژال گفت: امروز مسابقات هوش مصنوعی المپیاد فناوری در سه بخش پردازش داده، پردازش متن و پردازش تصویر به صورت همزمان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات هوش مصنوعی یک دور انتخاباتی داشت، گفت: در دور انتخاباتی حدود 1300 نفر به صورت الکترونیکی در سامانه مسابقه شرکت کردند و از این تعداد 100 تیم در قالب تیم های دو نفره تشکیل شد و در نهایت 200 تیم مردم در مسابقه شرکت کردند. آنها امروز حاضر شدند.

لطیفی با تاکید بر اینکه مسابقه هوش مصنوعی در این سه شعبه در حال برگزاری است، گفت: هر تیم در طول مسابقات با دو سوال روبرو می شود و این سوالات به صورت الکترونیکی و حضوری از طریق سامانه مسابقات ثبت می شود و پس از اتمام این مسابقات، هر تیم هر تیم. امتیاز خود را دریافت خواهد کرد.

دبیر انجمن هوش مصنوعی و رباتیک با تایید اینکه داوران این بخش از گروه‌های دانشگاهی و صنعتی کارشناسان هستند، خاطرنشان کرد: سه تیم برتر هر یک از این بخش‌ها نتایج کار خود را ارائه و برگزیدگان را انتخاب خواهند کرد. رده بندی سه تیم در نهایت بر عهده تیم داوری است

به گفته وی، تیم های منتخب باید خود را در حضور داوران معرفی کنند و داوران بر اساس مجموع فعالیت های هر تیم امتیازی را به آنها اختصاص می دهند.

لطفی با تایید اینکه این مسابقه به مدت یک روز و به مدت 3 ساعت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات به صورت حضوری ارائه می شود و ترکیب داوران شامل یک نفر از اداره صنعت خواهد بود. یک نفر از محققان دانشگاه شریف و یک نفر حاضر در دانشگاه و صنعت.

تبلیغات بنری