اخبار اخبار سیاسی

۲۰هزار عنوان کتاب در قفسه‌های باغ کتاب قرار گرفت

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، محمدحسن سعادت هندی در ادامه با اعلام فعالیت بخش غیر کتبی گفت: تاکنون یک هزار و 505 قطعه کالای فرهنگی و نوشت افزار اضافه شده که از این تعداد 58 هزار و 168 قطعه به کتابخانه بزرگسالان اضافه شده است و این این مبلغ در روزهای آینده افزایش بیشتری خواهد داشت.

مدیرعامل باغ کتاب تهران ضمن ابراز امیدواری برای پاسخگویی به نیازهای دوستداران کتاب و همراهان همیشگی باغ کتاب تهران، گفت: تیم مدیریت جدید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است تا نقش خود را در عرصه فرهنگ ایفا کند. با عرضه کتاب های مختلف و ترویج کتاب و کتابخوانی خوب کار می کند بنابراین با اولویت بندی این موضوع، بدهی ناشران و عرضه کنندگان به صفر رسیده است.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلفی با محوریت کتاب نیز در حال برگزاری است، تصریح کرد: به عنوان مثال جشن چهلمین سالگرد استاد بهمنی اخیرا در سینما باز باغ کتاب برگزار شد که مورد استقبال جمع زیادی از شیوخ و نویسندگان علاقه مند قرار گرفت. چندین جلد از کتاب های مرحوم استاد بهمنی به دست علاقه مندان رسید.

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب، وی در پایان گفت: کتاب بستری را برای مطالعه و تفکر افراد برای رشد فردی فراهم می کند و در نتیجه جامعه ای آگاه و متمدن خواهیم داشت. از همه علاقه مندان به حوزه فرهنگی دعوت می کنم که در کنار ما باشند و با حضور در باغ کتاب و همفکری با کتاب و کتابخوانی ما را در پیشبرد پیام فرهنگی یاری کنند.

تبلیغات بنری