اخبار اخبار سیاسی

۱۵ هزار مترمربع دکورسازی نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها در برج میلاد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. محمد امین توکل زاده در خصوص نمایشگاه سرزمین تمدن ها گفت: در هر یک از سایت های این نمایشگاه محتوا از طریق ابزار الکترونیکی یا نمایشگاهی به عموم مردم ارائه می شود و بر این اساس به شهدای مقاومت و مقاومت می پردازیم. شهدای غزه این روزها می توان مسائلی را علیه جنایات رژیم های صهیونیستی مطرح کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه سعی شد از همه ابزارهای هنری استفاده شود تا جبهه مقاومت به تصویر کشیده شود و ارتباط آن با این تمدن ها در ذهن مردم شکل بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه برای نمایشگاه سرزمین تمدن ها 15 هزار متر مربع تزیینات در محوطه برج کریسمس انجام شد و سعی کردیم از تمام فضاها به درستی استفاده کنیم، گفت: سعی کردیم از تخت جمشید، برج بابل و کاخ استفاده کنیم پالمیرا در اجازه دهید این نمایشگاه را در سوریه و مکان هایی در لبنان و یمن به نمایش بگذاریم.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص ادامه برگزاری نمایشگاه گفت: برنامه های مختلفی برای این شهربازی در نظر گرفته شده است. از آنجایی که در ماه محرم الحرام هستیم، برای این نمایشگاه برنامه ای با موضوع محرم در نظر گرفته ایم. پس از آن برنامه های شاد برای ایام ربیع ارائه می شود. ما سعی می کنیم رویدادهای مختلف را یکی پس از دیگری در این مکان برگزار کنیم.

وی در خصوص بازدید عموم از این نمایشگاه گفت: بازدید از نمایشگاه برای عموم علاقمندان رایگان است و علاقه مندان می توانند از ساعت 17 تا 22 در نمایشگاه حضور یافته و از برنامه ها بهره مند شوند.

توکلی زاده در خصوص راه اندازی شهربازی های زیادی در سطح شهر تهران خاطرنشان کرد: قبلا شهربازی در تهران وجود داشت. در واقع پارک ها با موضوعاتی مانند تجارت، بدن انسان، آموزش، سرگرمی و هیجان اجرا شده اند و اینها پارک های موضوعی هستند. اما از نظر کاوش در محتوای پارک موضوعی نیازمند تلاش جدی در نگارش و طراحی فیلمنامه هستیم که به لطف شرایط موجود این محتوا در اختیار سرزمین تمدن ها قرار گرفته است.

به گزارش سایت شهر، وی افزود: این شهربازی از سناریو، طراحی و اجرای خوبی برخوردار است و توانسته شهربازی مدرنی را برای شهروندان تهرانی و شاید مهمانانی که از نقاط مختلف می آیند فراهم کند. کشور. و کشورهای دیگر.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال