اخبار اخبار تکنولوژی

گوگل دیگر «فعل» نیست؟

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، حدود بیست سال پیش گوگل به مرحله مهمی رسید. دیکشنری Merriam-Webster “Google” را به معنای فعلی “جستجوی چیزی در وب” اضافه کرد. این خبر خوبی برای این شرکت بود و نشان داد که گوگل در فرهنگ لغت فرهنگ و جامعه وجود دارد. بقیه اش تاریخ است. گوگل به سودآورترین و قدرتمندترین شرکت جهان تبدیل شده است. اما گوگل اکنون در آستانه خروج از این موقعیت است.

خداحافظ گوگل، یک تحلیلگر اینترنتی در موسسه تحقیقاتی برنشتاین در یادداشتی خطاب به سرمایه گذاران نوشت. مخاطبان جوان تر در حال جستجو هستند، نه گوگل.

اینها نتایج یک نظرسنجی جدید درباره عادات آنلاین نسل Z است که تحلیلگران به تازگی منتشر کرده اند. نسلی که بین سال‌های 1997 تا 2012 متولد شد، اولین نسلی بود که یک زندگی کامل را به صورت آنلاین تجربه کرد و بسیاری از اعضای این نسل به‌جای رایانه‌های رومیزی و مرورگرهای وب، مستقیماً از تلفن‌های هوشمند و اپلیکیشن‌ها برای دسترسی به اینترنت استفاده کردند.

طبق گزارش Business Insider، مصرف کنندگان Gen Z اکنون به بخش مهمی از اقتصاد تبدیل شده اند. آنها مسیر همه چیز را تغییر داده اند و این باعث ایجاد برندگان و بازندگان جدید خواهد شد.

نسل

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال