اخبار اخبار عمومی

گوشی باربی نماد چیست

تبلیغات بنری


تلفن باربی نماد چیست؟

به گزارش مجله توژال؛ پس از ماه‌ها پخش تیزر، بالاخره HMD گوشی تاشو با تم باربی خود را معرفی کرد. این گوشی تا حدودی شبیه به نوکیا 2660 فلیپ است، با این تفاوت که چندین ترفند نرم افزاری و همچنین یک تغییر اساسی زیبایی دارد.

گوشی صورتی جدید HMD; این گوشی دارای یک باتری 1450 میلی‌آمپری صورتی قابل جابجایی، یک کابل USB-C صورتی، یک پارچه برس‌خورده مشابه و برخی لوازم جانبی دیگر است. همچنین شامل دو قاب قابل تعویض، یک بند گوشی گلدوزی شده، قاب گوشی قابل اتصال و برچسب باربی است.

HMD Barbie دارای نمایشگر اصلی 2.8 اینچی و صفحه نمایش پوششی 1.77 اینچی است. این دستگاه مجهز به چیپست Unisoc T107 با 64 مگابایت رم و 128 مگابایت حافظه داخلی است که از طریق اسلات کارت microSD تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. این گوشی همچنین دارای دوربین VGA (0.3 مگاپیکسلی)، اتصال بلوتوث 5، جک هدفون و پورت USB-C برای شارژ و انتقال اطلاعات است.

بخش نرم افزار در اکثر بازارها توسط سیستم عامل S30+ پوشش داده می شود، اگرچه نسخه ایالات متحده با KaiOS عرضه می شود. HMD گسترش یافته و شامل آیکون های باربی سفارشی، تصاویر پس زمینه و آهنگ های زنگ شده است. این تلفن همچنین حاوی نکات سلامت دیجیتال، یک برنامه مدیتیشن باربی و یادآوری های مراقبت از خود است.
تلفن باربی HMD با قیمت 129 دلار، 129 یورو و 99 پوند، از امروز در اکثر نقاط جهان به فروش می رسد و در ماه اکتبر در ایالات متحده عرضه می شود. / اخبار بانک

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال