اخبار اخبار اقتصادی

گران‌ترین شهرهای جهان برای مهاجران در سال ۲۰۲۴

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، بر اساس گزارش هزینه زندگی 2024 دانشگاه مرسر، هزینه های بالای مسکن باعث شکست شهرهای رقیب شد و زوریخ، ژنو، بازل و برن در صدر فهرست قرار گرفتند. نیویورک یک پله سقوط کرد و به رده هفتم رسید. لندن با 9 پله افزایش نسبت به رتبه بندی سال گذشته در رتبه هشتم قرار گرفت.

در گزارش مرسر آمده است که افزایش هزینه مسکن و تورم مشکلاتی را برای مهاجران ایجاد کرده است. ایوون ترابر، کارشناس دانشگاه مرسر، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: چالش های هزینه زندگی تاثیر قابل توجهی بر سازمان های چند ملیتی و کارکنان آنها داشته است.

ترابر می‌گوید افزایش هزینه‌های زندگی ممکن است باعث شود مردم هزینه‌های خود را کاهش دهند یا حتی برای برآورده کردن نیازهای اولیه خود با مشکل مواجه شوند. برای جبران این چالش‌ها، کارفرمایان می‌توانند بسته‌های جبرانی را ارائه دهند که شامل کمک هزینه مسکن، یارانه یا سایر خدمات حمایتی است.

هفت شهر ایالات متحده، از جمله لس آنجلس (رده دهم)، هونولولو (در رتبه دوازدهم)، و سانفرانسیسکو (در رتبه سیزدهم) در بین 20 شهر برتر قرار گرفتند. سیدنی گران ترین مکان در منطقه اقیانوس آرام بود، در رتبه 58 تورنتو گران ترین شهر کانادا، رتبه 92 و بمبئی گران ترین مقصد در هند با رتبه 136 بود.

مرسر هزینه نسبی بیش از 200 کالا و خدمات از جمله مسکن، حمل و نقل، غذا، پوشاک و کالاهای مرتبط را اندازه گیری کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، هنگ کنگ در چین، سنگاپور، زوریخ، ژنو، سوئیس، بازل در سوئیس، برن در سوئیس، نیویورک در ایالات متحده و لندن در انگلستان قرار دارد. ناسائو، باهاما و لس آنجلس در ایالات متحده از بهترین شهرهای جهان برای مهاجران هستند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال