اخبار اخبار جهان

گاو «ویاتینا»‌؛ قیمت این گاو برزیلی معادل خانه کریستیانو رونالدو است!

تبلیغات بنری


گاو

به گزارش سایت توژال و بر اساس کتاب رکوردهای جهانی گینس، 4 میلیون دلاری Viatina-19 Fio Mara Muiz گران ترین گاوی است که تا به حال در حراجی فروخته شده است. این قیمت سه برابر بیشتر از قیمت آخرین گاوی است که رکورد زده است و با 1100 کیلوگرم وزن آن دو برابر وزن یک گاو بالغ معمولی از نژاد خود است.

در امتداد بزرگراهی در قلب برزیل، صاحبان Viatina 19 دو بیلبورد برای ادای احترام به عظمت او قرار داده اند و دامداران، مردم محلی کنجکاو و اتوبوس های دانشجویان دامپزشکی را تشویق می کنند تا این گاو عظیم الجثه را ببینند.

دانشمندان آب و هوا موافق هستند که مردم باید گوشت گاو کمتری بخورند، زیرا کشاورزی بزرگترین منبع گازهای گلخانه ای و عاملی در تخریب جنگل های آمازون است. اما صنعت دامداری منبع اصلی توسعه اقتصادی برزیل است و دولت در تلاش است تا بازارهای صادراتی جدیدی را به دست آورد. بزرگترین صادرکننده گوشت گاو در جهان می خواهد همه در همه جا گوشت گاو بخورند.

Viatina 19 مظهر جاه طلبی های صنعت گوشت گاو برزیل است. نی نی پریرا، یکی از صاحبان گاو مینا گریس می گوید: «ما گاوهای نخبه را سلاخی نمی کنیم. ما آنها را پرورش می دهیم و در نهایت به تمام دنیا غذا می دهیم. “من فکر می کنم Viatina این را فراهم خواهد کرد.”

گاو

لورانی مارتینز، دامپزشک و دختر پریرا، گفت: “قیمت چشمگیر این گاو میزان عضله سازی، باروری و مهمتر از همه این است که چقدر این ویژگی ها را به فرزندان خود و نسل بعدی منتقل می کند.” -دست مرد . پرورش دهندگان همچنین به وضعیت بدن، قدرت سم، اطاعت، توانایی مادری و زیبایی اهمیت می دهند. کسانی که مشتاق بهبود ژنتیک دام خود هستند، حدود 25000 دلار برای جمع آوری سلول های تخم ویاتینا پرداخت می کنند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال