اخبار اخبار فرهنگی

کیفیت اثر نمایشی ضامنِ جذب مخاطب است

تبلیغات بنری


عاطف باقری وی در گفت و گو با خبرنگار شبکه ایرانیان اکونومیست درباره اینکه چرا هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون از کارگردان گرفته تا بازیگر به نمایش خانگی روی آوردند، گفت: شیوع کرونا و تعطیلی سینماها کمک زیادی به ظهور آثار کرد. به صورت آنلاین دیده شد و مدت ها بعد از این اتفاق، شبکه نمایش خانگی به عنوان جایگزینی مطمئن و کاربردی، جای سینماها را گرفت و با تولید و پخش سریال های باکیفیت، طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جذب کرد. بنابراین همه این اتفاقات باعث شد تا هنرمندان برای تولید فیلم و سریال به این بازار جدید مهاجرت کنند.

وی افزود: اگر اشتباه نکنم با I Want to Survive سریال شبکه خانگی جان تازه ای گرفت. این موفقیت که توسط مخاطبان به دست آمد، تمایل کارگردانان و بازیگران مطرح سینما را نیز برای حضور در این بازار جدید برانگیخت و اکنون پس از گذشت چندین سال شاهد آن هستیم که تماشای خانگی به یک تغییر اساسی دست یافته است.

باقری با اشاره به اینکه تا چند روز پیش فقط 2 یا 3 پلتفرم پرطرفدار را برای تماشای خانگی می شناختیم، گفت: اکنون تقریباً 15 پلتفرم فعال برای تماشای خانگی داریم که تقریباً 5 پلتفرم از این تعداد مخاطبان منظم (اشتراک) دارند. مخاطب و هنرمند به این پلتفرم ها اعتماد کرده است و این دلیل اصلی ترجیح آنهاست. البته در این بین دستمزدهای خوبی که سکوها به هنرمندان می دهند را نباید بی تاثیر دانست.

عاطفه باقری: کیفیت اجرا ضامن جذب مخاطب است

بازیگر سریال نون خا با بیان اینکه در این چند سال در تلویزیون و سکوهای شبکه تئاتر هم برنده و هم بازنده دیده ایم، تاکید کرد: اما بازیگر هر یک از میزانسن ها بدون شک جذب ایده آل می شود. سناریو. سرمایه ای که با آن زنجیر ساخته می شود نیز تاثیر بسزایی و مستقیم در کیفیت کار دارد.

وی همچنین با بیان اینکه یکی دیگر از نقاط قوت شبکه نمایش خانگی تنوع و دسترسی به تماشای فیلم های ایرانی و خارجی است، گفت: تجربه نشان داده است که یک درام باکیفیت با داستان را می توان در هر جایی تولید و نمایش داد، چه سینما. . یا تلویزیون، یا مخاطب آن را در پلتفرم های تماشای خانگی متوجه خواهد شد.

آنطور که بازیگر فیلم «پسر تهرانی» درباره حضور بازیگران مشهور سینما و تلویزیون در تئاتر گفت: در عین حال طی چند سال گذشته حضورم در تئاتر کم بوده است اما معتقدم تئاتر همیشه مخاطب خاص خودش را داشته است. اما حضور سلبریتی هایی که در بین مردم بسیار محبوب هستند و فالوورهای زیادی دارند قطعا مخاطبان بیشتری را به روی صحنه می کشاند و این را نمی توان انکار کرد. چرا که مخاطبان سینما و تلویزیون به دلیل بازی بازیگران مورد علاقه خود و همچنین دیدن حضور فیزیکی آن بازیگر و ارتباط نزدیک او با مخاطب به دیدن اثر تشویق می شوند.

باقری تاکید کرد: البته بدیهی است که دیدن بازیگران خوب تئاتر به جذب مخاطب تلویزیون و سینما کمک کرد. در واقع این دو چیز مکمل پیشرفت هستند. در واقع به نوعی می توان گفت که بازیگران قدیمی و محبوب تلویزیون و سینما از دل تئاتر برخاسته اند و خانه اصلی آنها صحنه تئاتر بوده است و به دلیل علاقه ای که دارند از هر فرصتی برای بازدید از صحنه استفاده می کنند. .

عاطفه باقری: کیفیت اجرا ضامن جذب مخاطب است

به گزارش سایت توژال. عاطف باقری او اولین تجربه بازیگری خود را در پنج سالگی در مجموعه تلویزیونی «شهر الباب» ساخته فردوس حاجیان تجربه کرد و در سال 1385 در فیلم «بصر طحرونی» ساخته کاظم راست به ایفای نقش پرداخت سریال «پایتخت» در فصل چهارم، پنجم و ششم، سری چهارم «نون خا» و سریال‌های دیگری مانند «بیمار معمولی»، «خروس» و «خداحافظ عشق من» به عنوان «پایان آغاز»، «دنیای هرم» و «کاتیوشا» بخشی از کارنامه بازیگری عاطفه باقری است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال