اخبار اخبار تکنولوژی

کپی چینی اینستاگرام رونمایی شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، تیک تاک اخیرا اپلیکیشن اشتراک عکسی به نام Whee را راه اندازی کرده است که شبیه اپلیکیشن اینستاگرام نیست، اما کاملا شبیه به آن است.

TikTok Whee را به عنوان اپلیکیشنی برای اشتراک گذاری عکس با دوستان نزدیک معرفی کرد. در توضیح این برنامه در فروشگاه Google Play آمده است: عکس‌های واقعی بگیرید، آن‌ها را با دوستانی که می‌توانند آن‌ها را ببینند به اشتراک بگذارید و به خودتان اجازه دهید نسخه معتبر خودتان باشید. این برنامه بهترین مکان برای اشتراک گذاری لحظات زندگی است.

اسکرین‌شات‌های برنامه ویژگی‌هایی مانند جستجوی تصویر، فهرستی از دوستان برای ارسال پیام، فید عکس و زیرنویس‌ها را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده طراحی پلتفرم برای ارتباط با دوستان است.

به نظر می رسد که تیک توک در حال آزمایش همه چیز با برنامه جدید است. نسخه اندروید این اپلیکیشن در حال حاضر در ده ها کشور موجود است، اما با توجه به پایگاه فناوری اندروید پلیس، در ایالات متحده موجود نیست. همچنین در فروشگاه Apple iOS موجود نیست. TikTok و شرکت مادر آن ByteDance در این مورد اظهار نظری نکردند.

به گفته The Verge، این اولین اپلیکیشن TikTok نیست که اینستاگرام را کپی می کند. در ماه آوریل، این شرکت یک برنامه اشتراک گذاری عکس به نام TikTok Note را معرفی کرد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال