اخبار اخبار سیاسی

کمک کره شمالی به روسیه بزرگترین نگرانی ماست

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، کریلو بودانوف، رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین نیز مدعی شد که کمک های نظامی کره شمالی به روسیه در مقایسه با حمایت از دیگر متحدان مسکو، نگرانی بیشتری دارد.

وی با اشاره به افزایش درگیری‌های میدان نبرد پس از تحویل این محموله‌ها، مجدداً مدعی شد: آنها مقادیر زیادی مهمات توپخانه را فراهم می‌کنند که برای روسیه حیاتی است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، اوکراین و آمریکا در میان دیگر کشورها و تحلیلگران مستقل مدعی هستند که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با ارائه موشک و مهمات در ازای کمک های اقتصادی و نظامی دیگر از اوکراین به روسیه در جنگ علیه اوکراین کمک می کند. . مسکو انجام می دهد

بودانوف در جریان کنفرانس راهبردی “یالت اروپایی” که توسط بنیاد ویکتور پینچوک در کیف سازماندهی شد، ادامه داد: “افزایش تولید بمب های هدایت شونده توسط روسیه نیز معضل بزرگ دیگری در خط مقدم است.”

با گذشت بیش از 30 ماه از آغاز حمله، نیروهای اوکراینی در تلاش هستند تا از پیشروی روسیه به سمت شهرهای اصلی در شرق کشور جلوگیری کنند. نیروهای اوکراینی همچنین به منطقه کورسک در غرب روسیه حمله کردند.

رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین همچنین گفت: افزایش تولید موشک های اسکندر روسیه باعث شد تا این کشور در نبرد با کی یف از این تسلیحات در مقیاس وسیع استفاده کند.

وی همچنین با بیان اینکه برنامه ریزی های داخلی روسیه نشان می دهد که مسکو در اواسط سال آینده با کمبود نیرو مواجه خواهد شد، گفت: در این مدت یعنی تابستان 2025 روسیه با دوراهی مواجه خواهد شد که یا اعلام بسیج کند یا از شدت آن در برخی کم کند. راه.” “درگیری هایی وجود خواهد داشت.”

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال