اخبار اخبار ورزشی

کسی که طلا بخواهد قرعه برایش مهم‌نیست

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، مبینه نعمت زاده در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تکواندو در خصوص شرایط آماده سازی آنها قبل از المپیک گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. 12 ماه آینده به المپیک می رویم.

وی افزود: شرایط تمرین خوب است و تا روز مسابقه به آمادگی 100 درصدی خواهیم رسید. تمام تلاشم را می کنم تا خودم را از نظر روحی بیشتر آماده کنم. با بسیاری از مدال آوران باتجربه المپیک مشورت کرده ام و به من گفته اند که اگر از نظر روحی خودم را آماده کنم به فینال می رسم و بهترین مدال ممکن را کسب می کنم.

نعمت زاده درباره رقبای المپیکی خود گفت: روزی که قرعه کشی قطعی شد، برای کسب مدال طلا باید نفرات اول، دوم و سوم را پشت سر می گذاشتم، اما از ابتدا گفتم قرعه کشی برایم مهم نیست. کسی که مدال طلا می خواهد به قرعه کشی اهمیتی نمی دهد.

وی در خصوص هدف خود در المپیک افزود: اول از همه می خواهم فردی باشم که خود را اعلام می کند، زیرا اگر فردی که خود را اعلام می کند در زمین حضور داشته باشد بهترین نتیجه حاصل می شود و همچنین می خواهم از بازی لذت ببرم. بازی در زمین

وی در خصوص درخواست خود از مسئولان گفت: تاکنون به خوبی از آن حمایت کرده اند. امیدوارم بعد از مدال حمایت کنند.

وی در پایان گفت: از خانواده ام به ویژه پدرم که بزرگترین حامی من بودند تشکر می کنم. آنها هرگز به من فشار روحی وارد نکردند و از من خواستند که همیشه در بهترین حالت خود باشم. از مردم هم می خواهم که دعا کنند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال