اخبار اخبار سیاسی

کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور از امروز

تبلیغات بنری


صادق زیان در گفتگو با توژال. وی در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور افزود: جمعه 3 شهریورماه در استان های سواحل خزر در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، خراسان شمالی، سمنان، البرز شمالی و تهران و شنبه 24 سپتامبر علاوه بر آن. در این مناطق در استان های البرز و تهران و برخی از استان های اصفهان، یزد و کرمان بارش موقت باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه روز شنبه 3 شهریور ماه شدت بارش در مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی خواهد بود، گفت: همچنین روز یکشنبه 4 شهریورماه در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان خواهد بود. ، و قزوین. استان های البرز، تهران، قم، مرکزی و برخی از نقاط یزد، کرمان و اصفهان روز دوشنبه 5 شهریور در البرز مرکزی، خراسان جنوبی و جنوب سیستان و بلوچستان و روز سه شنبه 6 شهریور در شمال غرب کشور بارش موقت باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

زایان ادامه داد: طی سه روز آینده در نیمه شرقی کشور، مرکز و جنوب غرب، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران و قم پیش بینی می شود در ساعاتی شاهد وزش باد شدید و در برخی ساعات گرد و خاک باشیم. و از جمعه تا یکشنبه. (23 تا 25 شهریور) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما خواهیم داشت و در روزهای جمعه و شنبه (23 و 24 شهریور) خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

زایان در خصوص وضعیت جوی تهران گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی تهران در روز جمعه 3 شهریور آسمان صاف تا نیمه ابری و گاهی ابر و وزش باد با حداقل 24 و 24 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. حداکثر 34. در برخی ساعات بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود که حداکثر دما به 30 و حداقل 29 درجه می رسد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال