اخبار اخبار تکنولوژی

کارگاه آشنایی با چت‌ جی‌پی‌تی برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علوم و معارف اقتصاد ایراناین کارگاه در تاریخ 3، 9 و 10 مرداد 1403 هجری شمسی در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایراندک) با هدف آموزش استفاده از ChatGPT برای ویرایش مقالات برگزار می شود.

اهداف آموزشی این دوره آشنایی با کاربرد ChatGPT در کار ویرایش، آشنایی با برخی ابزارهای هوش مصنوعی در کار ویرایش، آشنایی با الزامات و خطرات استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در کارهای پژوهشی و ویرایشی است.

شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه پژوهشگاه فناوری اطلاعات ایران دریافت خواهند کرد. مهدی علی پور حافظی استاد این دوره از اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مخاطبان آن اساتید، پژوهشگران و دانشجویان هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، آخرین مهلت ثبت نام در این دوره 2 مرداد 1403 هجری شمسی است و متقاضیان می توانند به آدرس edu.irandoc.ac.ir/Home/InfoCourse مراجعه کنند. /2793.

یک کارگاه آموزشی در گفتگوی GPT برگزار می شود

به گزارش توژال، پژوهشکده علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایراندک) در سال 1366 تأسیس شد و قبل از نام فعلی، در سال 1377 «مرکز اسناد علمی ایران» و در سال 1378 «مرکز اطلاعات و اسناد علمی ایران» نامیده شد. و «مرکز اسناد و اطلاعات علمی ایران» در سال 1378. تحقیقات و اسناد علمی ایران» در سال 1378. مؤسسه «اطلاعات و اسناد علمی ایران» در سال 1383 خوانده شد.

این پژوهشکده شامل سه پژوهشکده به نام‌های فناوری اطلاعات، علوم اطلاعات، جامعه و اطلاعات است. مأموریت اصلی ایرانندک بر اساس اساسنامه و برنامه راهبردی پژوهش، مدیریت اطلاعات علمی و فناوری، همکاری آموزشی، پژوهشی و اطلاعاتی و حمایت از سیاستگذاری علمی و فناوری است. این پژوهشکده زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و زیر نظر هیئت امنا اداره می شود.

پژوهشکده علوم و فناوری اطلاعات ایران دارای 28 عضو هیئت علمی است و خدمات مختلفی از جمله تصحیح پایان نامه ها، پایان نامه ها و پروپوزال ها، پرسشنامه ساز، پیشینه پژوهی و تحقیقات تفصیلی در حوزه سیاست گذاری علم و فناوری را ارائه می دهد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال