اخبار اخبار عمومی

چگونه سود بیشتری از سپرده بانکی بگیرید

تبلیغات بنری


نحوه دریافت سود بیشتر از سپرده های بانکی

به گزارش مجله توژال؛ یک راه حل برای فرار از وضعیت فعلی و تا حدودی از بین بردن ریسک تورم، به ویژه برای افراد ریسک گریز، می تواند سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت باشد. شاید در ابتدا، تنوع صندوق های سرمایه گذاری مشترک در بازار، اعم از صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت، سهام، هیبریدی و غیره، گاهی انتخاب مقصد سرمایه گذاری را دشوار می کند، اما با راهنمایی می توان به مقصد سرمایه گذاری مناسب رسید.

اگر فردی ریسک گریز یا حتی ریسک پذیر هستید، بهتر است نگاهی به صندوق با درآمد ثابت به دلیل بازدهی پایدار آن بیندازید. یکی از این صندوق ها، صندوق توسعه فردا ایرانیان با مدیریت بانک کارگزاری مالی آینده است. این صندوق که دارایی های آن بالغ بر 4.1 هزار میلیارد تومان است، یکی از سودآورترین صندوق های سرمایه گذاری در اوراق با درآمد ثابت از نوع انتشار و ابطال است.

بوریا زیوری، مدیر تحلیل و سرمایه گذاری بانک آینده در این خصوص گفت: مدیریت صندوق توسعه آینده ایران با نظارت مستمر بر بدهی و بازار سرمایه، مدیریت حرفه ای پرتفوی صندوق و نظارت مستمر بر بدهی و بازار سرمایه. بازارهای داخلی و خارجی، تقویت تیم تحلیل و سرمایه گذاری، تصمیم گیری و پشتیبانی کارشناسانه. مدیریت ارشد بانک آینده زمینه کسب بازدهی مناسب و رقابتی را فراهم کرده و در حال حاضر دارای سود و ذخایر کافی است، به طوری که نرخ سود ماهانه این صندوق با سرمایه گذاری مجدد از محل دریافت سود به 25.9 درصد رسیده است. ، سرمایه گذاران می توانند به سود واقعی سالانه بیش از 29.2 درصد دست یابند.

وی در ادامه گفت: صندوق سرمایه گذاری توسعه ایرانیان فردا ضمن اطمینان از نقدینگی آینده بانک و تقسیم سود در اواسط هر ماه، ظرفیت خود را به 8 هزار میلیارد تومان رسانده است. روزهای کاری این صندوق از شنبه تا پنج شنبه است که سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به شعب بانک آیینی و یا سایت صندوق www.gostareshfund.ir نسبت به خرید واحدهای سرمایه گذاری اقدام کنند. در صورت انصراف، اصل وجوه سرمایه گذاران بسته به زمان درخواست انصراف در همان روز کاری یا بعد از آن پرداخت می شود و سود سرمایه گذاران حداکثر تا روز بعد به حساب واریز می شود.

مدیر کارگزاری تحلیلی و سرمایه گذاری آینده بانک در پایان به سایر مزیت های صندوق گسترش اشاره کرد و گفت: برای پیشنهاد سرمایه گذاری در این صندوق می توان مزایایی مانند ثبات بازدهی، نداشتن نرخ شکست و جریمه، عدم صدور را در نظر گرفت. و کارمزد ابطال، تنوع سبد سرمایه گذاری، مدیریت حرفه ای دارایی های صندوق و معافیت اشخاص حقیقی و حقوقی از مالیات. از سوی دیگر، با توجه به اینکه تقریباً 90 درصد دارایی های این صندوق در سپرده های بانکی یا اوراق با درآمد ثابت سرمایه گذاری می شود، سرمایه گذاری در آن کم ریسک بوده و برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری بالا و مطمئن هستند، بهترین گزینه محسوب می شود.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که همانطور که دیدید این صندوق نسبت به سپرده های بانکی سود بیشتری به سرمایه گذاران خود می داد و از طرفی معایب سپرده های بانکی را نیز ندارد. بنابراین می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای سرمایه گذاری شما باشد. / نبض بورس

تبلیغات بنری