اخبار اخبار فرهنگی

چه خبر از «بهشت تبهکاران» جوزانی؟

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، «بهشت تپکاران» جدیدترین اثر مسعود جعفری گزانی است که چند سالی از تولید آن می گذرد و سرانجام در جشنواره فجر 1402 رونمایی شد.

این فیلم داستانی از تاریخ معاصر ایران را به تصویر می کشد و به بخشی از وقایع ملی شدن صنعت نفت کشور اشاره می کند.

«بهشت تبهکاران» به تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی و علی قائم مقامی ساخته شد و در گزارشی که در روزهای گذشته از سوی بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد، به مشارکت این موسسه در ساخت فیلم سینمایی «بهشت تبهکاران» اشاره شد. و زنجیرش

مطابق با این گزارش بنیاد سینمایی فارابی 55 درصد از این فیلم را در اختیار دارد و 10 میلیارد و 800 میلیون تومان و 10 میلیارد و 284 میلیون تومان برای حق فیلم و پیش خرید سریال پرداخت کرده است.

بر اساس پیگیری های توژال، نسخه سینمایی این فیلم آماده نمایش است و نسخه سریالی آن در حدود هشت قسمت برای نمایش آماده می شود اما تاریخ اکران فیلم و نمایش سریال مشخص نیست. با توجه به تغییرات اداری مورد انتظار پس از تشکیل دولت جدید، به نظر می رسد تصمیم برای اکران این فیلم در زمان دیگری نهایی شود.

چه خبر

امیرحسین آرمان در «بهشت تبیکاران» بازیگر اصلی است و در کنار او لادن مستوفی، سحر جعفری گزنی، بهمن بزرگی، حمید گودرزی، رضا یزدانی، بهنام تشکر، هومن پارک نورد، حسام منظور، رضا شفیم، فریبا تاشک، فخرالدین صدیق. شریف، اسماعیل خلج، علی رضا جلالی تبار، محمدرضا هاشمی، سهیل باخدری، حمید متقی، فتح الله جعفری گزانی، مهدی مهریر، جواد طوسی و همچنین افشانا پایگان و فرهاد قهیمیان.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک نویسنده جوان و فعال کارگری ناخواسته اسیر توطئه جنایتکاران می شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال