اخبار اخبار ورزشی

چرا یحیی به پرسپولیس نیامد؟

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر مذاکرات فشرده ای را برای حضور یحیی عطیه الله مدافع چپ مراکشی انجام داده است اما از آنجایی که این بازیکن با باشگاه سوچی روسیه قرارداد داشت و یک سال و نیم دیگر با این تیم قرارداد دارد. پرسپولیسی ها هم باید در این باشگاه به توافق می رسیدند.

دو روز پیش درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که پرسپولیس بر اساس توافق پرسپولیس، سوچی و این بازیکن قراردادی را برای امضای عطاءالله برای او ارسال کرده است اما این اتفاق نیفتاد و یحیی عطی اللهی رسما به الاهلی پیوست. مصر. . حال سوال اینجاست که چرا عطی الله قرارداد انتقال پرسپولیس را امضا نکرد؟

بررسی های توژال نشان می دهد با توجه به عملکرد خوب یحیی عطی اللهی در پست دفاع چپ، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تایید کرد که با وجود قیمت بالا، این بازیکن باید به نوعی در سمت چپ قرار بگیرد و تضمین شود. پرسپولیسی ها به همین دلیل مذاکرات طولانی مدت ادامه داشت تا اینکه مبلغ مورد نیاز برای صدور تاییدیه آن توسط باشگاه سوچی کاهش یافت. از این رو پرسپولیس و سوچی در نهایت با پرداخت 250 هزار دلار به سوچی در ازای انتقال قرضی یک ساله یحیی موافقت کردند. بعداً پرسپولیس با این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس با دستمزد 750 هزار دلاری به توافق رسید.

پس از توافق سه جانبه، باشگاه پرسپولیس قرارداد را برای باشگاه سوچی ارسال کرد و سپس این باشگاه روسی ضمن اصلاح برخی بندها با امضای قرارداد موافقت کرد اما از انجام این کار خودداری کرد و در نهایت در اقدامی غیرمنتظره موافقت یحیی برای پیوستن به این تیم اعلام شد. فرستاده شد. صادر شده توسط الاهلی مصر.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال