اخبار اخبار سیاسی

پیش بینی هوش مصنوعی درباره انتخابات

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال؛ سرویس تولید تصویر هوش مصنوعی بر خلاف دستورات خود به درخواست ها برای ایجاد تصویری از رئیس جمهور ایالات متحده پاسخ می دهد و تنها تصویری از دونالد ترامپ ایجاد می کند.

Mid-Journey، سازنده تصویر مشهور هوش مصنوعی، علیرغم اعلام اینکه دیگر به کاربران اجازه ایجاد تصاویر جو بایدن و دونالد ترامپ را قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده نمی دهد، این روند را رد کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، زمانی که خبرنگاران از این سرویس خواستند تصویری از رئیس جمهور آمریکا بسازند، این سامانه 4 تصویر در سبک های مختلف از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور تولید کرد. همچنین وقتی از Midjourney خواسته شد از رئیس جمهور آینده ایالات متحده عکس بگیرد، این ابزار دوباره از ترامپ عکس گرفت.

علاوه بر این موارد، زمانی که از سرویس درخواست شد تصویری از رئیس جمهور فعلی ایالات متحده تولید کند، 3 تصویر از ترامپ و 1 تصویر از باراک اوباما (دیگر رئیس جمهور سابق ایالات متحده) تولید شد.

در یک مورد، این پلتفرم به درخواستی برای تهیه تصویری از رئیس جمهور پاسخ داد: اعضای Midjourney به جلوگیری از استفاده از دونالد ترامپ و جو بایدن در طول انتخابات ریاست جمهوری رأی دادند.

با این حال، برخی از کاربران X توانستند پلتفرم را مجبور به تولید تصاویر ترامپ کنند. آزمایشات نشان می دهد که دستورالعمل ها برای جلوگیری از تولید تصاویر ترامپ و بایدن قبل از انتخابات ریاست جمهوری توسط کاربران کافی نیست و در واقع مردم می توانند به راحتی از آنها عبور کنند. /اتنا

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال