اخبار اخبار سیاسی

پیام تشکر کاردار ایران در لندن خطاب به ایرانیان مقیم بریتانیا

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، متن پیام علی منتفر به شرح زیر است:

با وجود جو و بداخلاقی مخالفان در برخی شعب، میزان مشارکت در انتخابات مرحله اول با حمایت مردم عزیز مقیم انگلیس از میزان مشارکت در انتخابات 13 ریاست جمهوری بالاتر بود و این نشان دهنده قدرت ایرانیان مقیم کشور از سوی دیگر، شرارت و پوچ بودن رفتارهای تکفیری و ظالمانه از عوامل ضعف انقلاب اسلامی است.

بدیهی است تلاش این سفارت برای تضمین حقوق شهروندانی که در جریان انتخابات مورد تعرض روحی و جسمی جنبش داعش و اقلیت دشمن قرار گرفته اند، از وظایف مسلم سفارت جمهوری اسلامی ایران است. در عراق. لندن.

تمامی افرادی که در فرآیند دموکراتیک انتخاب رئیس جمهور جدید ایران توسط رای دهندگان افشا می شوند باید در دادگاه های انگلیس پاسخگوی اعمال و رفتار شبه تروریستی خود به طرق مختلف باشند.

مدارک رفتار خشونت آمیز با رای دهندگان، شعارهای نفرت انگیز و درگیری فیزیکی با همشهریان جمع آوری و از طریق مجاری مناسب برای پیگرد قانونی به مقامات مربوطه در انگلستان ارائه می شود.

امیدواریم فرزندان پرشور و وفادار ایران اسلامی با حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود، گام بزرگی را که جمعه گذشته در راه رسیدن به رکن جمهوریت برداشتند، تکمیل کنند. در ساعت 11:00 به وقت گرینویچ مراکز رای گیری در بریتانیا

شک نکنید که حامیان داعش از حضور پرشور شما خشمگین هستند و امیدواریم جمعه آینده بیشتر عصبانی شوند.

در اطلاعیه های آتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اعلام خواهد شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال