اخبار اخبار سیاسی

پهپادهای FPV، تغییردهنده معادلات در شمال سوریه

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، با وجود گستردگی صحرای سوریه و نزدیکی آن به منطقه عملیاتی 55 که تحت حمایت نیروهای آمریکایی در پایگاه التنف است، هواپیماهای انتحاری FPV و پهپادهای کوچک وظیفه تعقیب و گریز را بر عهده دارند. نیروها و غافلگیر کننده داعش. و مخالفان در نقاط استقرار خود.

یک منبع میدانی به ارم نیوز گفت: به لطف پهپادها، وضعیت نظامی در صحرای سوریه به شدت تغییر کرده است و تحرکات گروه‌های داعش رصد می‌شود و نمی‌توانند مانند گذشته حملاتی را انجام دهند.

وضعیت در جبهه شمالی نزدیک ادلب و حلب فرقی نکرد، زیرا ارتش سوریه در این رابطه اعلام کرد که طی ساعات گذشته 12 حمله توسط پهپادهای FPV در حومه شهرک «تغد» در حومه غربی حلب انجام شده است. در نتیجه. که در آن تعداد زیادی از تروریست ها کشته شدند.

بر اساس اطلاعات میدانی که ارم نیوز از جبهه شمالی سوریه به دست آورده است، تروریست های جبهه تحریر الشام، النصره و گروه تروریستی موسوم به الفتح المبین در حال نبرد شدید هستند. تحرکات آنها به لطف این پهپادها و توپخانه ارتش سوریه متوقف شد.

0 ثانیه از 24 ثانیهسایز 90%

او زندگی می کند

ساعت 12

ساعت 12

00:24

هدف قرار دادن تروریست ها در سوریه با پهپاد FPV

در همین رابطه طارق آل احمد، تحلیلگر مسائل سیاسی به ارم نیوز گفت: همکاری و هماهنگی ارتش سوریه و متحدانش به صورت شبانه روزی انجام می شود، چه در عملیات مستقیم در منطقه و چه در تبادل اطلاعات و هماهنگی. تسلیحات، از جمله انواع پهپادها.»

بر اساس مقاله ای که در یک روزنامه روسی منتشر شده است، مدیر موسسه تحقیقات علمی و توسعه کارهای عمرانی روسیه در این باره گفت: سامانه های هواپیمای بدون سرنشین ناشناخته اکنون در جنگ ها و شکست جنگنده های بزرگ از جمله پهپاد پیشرفته FPV تعیین کننده هستند. امکان تولید سریع آن در … کارخانه یا انبار.

این مقام روسی افزود: در حالی که هزینه تولید این پهپاد بین 5 تا 10 هزار دلار است، توانایی انهدام یک تانک به ارزش میلیون ها دلار را دارد.

از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، خلبانان روسی به سرعت در حال توسعه بوده اند و شرکت های روسی برای تولید این پهپادها در شهر دوبنا در نزدیکی مسکو تلاش می کنند.

به گزارش شبکه «ARTE» به نقل از یکی از خبرنگاران، پهپاد مذکور سلاحی مرگبار است که معادلات نبرد اوکراین و روسیه را تغییر داده است. چندی پیش، این پهپاد کوچک شبیه یک اسباب بازی از یک فیلم علمی تخیلی به نظر می رسید، اما امروزه افراد و وسایل نقلیه را هدف قرار می دهد و به مستحکم ترین پناهگاه ها حمله می کند.

0 ثانیه از 0 ثانیهسایز 90%

او زندگی می کند

ساعت 12

ساعت 12

ساعت 12

استفاده گسترده روسیه از پهپادهای FPV در جنگ اوکراین

روزنامه روسی «روسیسکا گازتا» در آوریل گذشته در گزارشی نوشت ارتش روسیه مکانیسم عملیاتی پهپاد FPV را به نسخه جدیدی به نام «پچولکا» یا «بی» تغییر داد تا ویژگی های جنگنده و کوادکوپتر را داشته باشد. .

اگرچه اطلاعات به دست آمده نوع پهپادهای موجود در اختیار ارتش سوریه را مشخص نمی کند، اما پایگاه «حمیمیم» در لاذقیه و پایگاه های مختلف در سایر مناطق نشان می دهد که به دلیل نیاز به پشتیبانی از این پایگاه ها، همان مدل «هورنت» موجود در سوریه استفاده می شود.

یک منبع میدانی در صحرای سوریه به ارم نیوز گفت: پس از استفاده از تجهیزات جدید که مهمترین آن پهپاد است، میدان نبرد در منطقه تغییر کرده است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال