اخبار اخبار ورزشی

پنج‌شنبه از ورزشگاه نصیری بازدید می‌شود

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، تیم فوتبال چادرملو پس از کسب رتبه دوم در لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرد و پیش از شروع لیگ برتر، ستاد یکسان سازی ورزشگاه ها از ورزشگاه های تمامی تیم ها بازدید و به باشگاه اطلاع رسانی کرد. موضوع معایب هر استادیوم یکی از این ورزشگاه ها استادیوم شهید نصیری یزد بود که باشگاه فوتبال چادرملو میزبان رقبای لیگ یک خود بود. داود رفعتی پس از بازدید از این ورزشگاه 42 مشکل از جمله چمن ورزشگاه، اسکوربورد، دروازه های ورودی و … را پیدا کرد. سعید اخباری پس از پایان هفته سوم رقابت های لیگ یک به این موضوع اعتراض کرد و در نهایت با کمک رئیس شورای استانداری یزد، ایرادات این ورزشگاه رفع شد.

در حال حاضر تنها مشکل پیش روی ورزشگاه شهید نصیری دوربین های فرسوده رادیو یزد است که قدمت آن به 40 سال قبل می رسد. با توجه به این مشکل نمی توان خروجی های لازم برای استفاده از فناوری VAR را به دست آورد.

با توجه به شرایط موجود داود رفعتی، دبیر تیم کاری ستاد توحید ورزشگاه، کارشناس اقتصادی است. وی گفت: پنجشنبه به ورزشگاه شهید ناصری می رویم و از آن بازدید می کنیم.

وی تاکید کرد: مدیران استان یزد باید مسائل مربوط به استفاده از کمک داور ویدیویی در ورزشگاه شهید نصیری را ارائه کنند.

کادرملو باید در هفته چهارم لیگ برتر میزبان نساجی باشد و در صورت تایید می تواند از شاگردان ساکت الهامی در یزد میزبانی کند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال