اخبار اخبار تکنولوژی

پنجره ملی خدمات دولت هوشمند چند میلیون کاربر دارد؟

تبلیغات بنری


به گفته اقتصاددان ایران ، توسعه دولت هوشمند و اجرای ابزارهایی برای تسهیل دسترسی به خدمات آنها یکی از پروژه های اصلی سازمان فناوری اطلاعات ایران امسال بوده است.

به منظور ارائه خدمات سریعتر و کاهش بوروکراسی ، نقشه راه هوشمند دولت توسعه یافته و تصویب شد ، و هدف نهایی ایجاد یک دولت هوشمند می تواند ارائه خدمات عمومی ، سریع و دشوار به مردم برای برآورده کردن آنها باشد ، اما مطالعات نشان می دهد که علیرغم همه تلاش های دولت ها در دو دهه گذشته ، فرآیند E -Governernment و دولت هوشمندانه -از این طریق -از این طریق -از این طریق ، از نظر اقتصادی و هوشمندانه -از این طریق -از این طریق -از این طریق ، از این طریق ، از نظر اقتصادی و هوشمندانه -از این طریق -از این طریق ، از این طریق ، از این طریق ، انرژی و ارتباطات هوشمندانه نیست.

متأسفانه ، دیدگاه های گذشته در مورد توسعه دولت E جزیره بوده است ، و در حال حاضر تعدد پایگاه داده ها و پایگاه داده ها وجود دارد ، و این صرفاً به جای واقعیت بر روی هوش متمرکز شده است.

مقامات بر این باورند که یکی از مهمترین موضوعات در مدیریت منابع کشور ، تشکیل یک دولت هوشمند و ارائه خدمات غیر ضروری است که دو ستون اساسی در این راستا دارند. یکی کد ملی است که با خدمات زیادی به کشور می آید و دیگری کدپستی است که هنوز به موقعیت خود نرسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرده است در حال حاضر ، همبستگی و یکپارچگی بین برنامه نویسی و خدمات دولتی به درستی اتفاق نیفتاده است ، و این یکی از مواردی است که باید در اولویت قرار گیرد. در همین راستا ، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دولت چهاردهم برای ادغام کدپستی با خدمات دولتی به وزارت ارتباطات ارائه شده است و پیشرفت خوب مشاهده شده است. امیدواریم که امسال شاهد عملیاتی این پروژه در آژانس های اجرایی کشور باشیم و این روند به پایان برسد.

با این حال ، شواهد نشان می دهد که ما قبلاً دولت E را به دولت هوشمند منتقل کرده ایم و در کشور در زمینه الکترونیک و در زمینه ملی پنجره در کشور رشد کرده ایم. خدمات دولت هوشمند ما حدود 5 میلیون کاربر به این بندر مراجعه کرده ایم که از این تعداد حدود هفت میلیون کاربر به تعداد عملیات دولت در طول چهاردهمین دولت اضافه شده است. می توان گفت که ما تقریباً هیچ دروازه داده ای با این میزان کاربران در کشور نداریم و این پنجره بستر خوبی برای ارائه کلیه دستگاه ها است.

به گفته معاون وزیر ارتباطات در برنامه هفتم ، این وظیفه وظیفه داشته است که به سمت حرکت حرکت کند سالانه 2 ٪ خدمات مدیران هوشمند را ارائه دهید.

در حال حاضر ، خدمات هوشمند به یکی از مهمترین ستونهای عدالت اجتماعی تبدیل شده اند و هیچ تفاوتی بین بخش های مختلف جامعه در دسترسی به خدمات دولتی وجود ندارد و همه می توانند از همان شرایط در کشور بهره مند شوند و این نشان می دهد که فناوری اطلاعات ابزاری مهم برای توسعه عدالت اجتماعی است.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist