اخبار اخبار فرهنگی

پسرخوانده به گلریز رفت؛ روایت بی‌اعتمادی مادر به همسر و فرزند

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. پسرخوانده حکایت مادری است که به رحمت خدا رفته و میراثی از خود به جای گذاشته است، چون افراد غیرقابل اعتمادی از خانواده خود هستند. اما پسر خوانده اش نام دارد پاشا او کارگزار او بود و کار خود را انجام داد و او که از همه قابل اعتمادتر بود صاحب این میراث بود. اما همسر، فرزند و عروسش قصد کشتن او را دارند.

این پیشنهاد از 15 شهریور ارائه شده و تا محرم سال آینده ادامه خواهد داشت.

حامد مصباحی اونی که با برادرش امید مصباحی وی با بیان اینکه کارگردانی این اثر را به صورت مشترک انجام می دهند، گفت: ممکن است یک سال دیگر نمایش را ادامه دهیم که بستگی به استقبال مخاطبان دارد. این نمایش احتمالا به پلتفرم منتقل خواهد شد

«تهران دهه 70» و «مادر ایران» همچنین در مرحله بررسی است که به زودی وارد شبکه خانگی می شود.

حامد مصباحی گفت: ما بازیگری را از سال 1381 شروع کردیم. هشت سال است که با هم به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی می پردازیم.

پسر خوانده به گلرئیز رفت. داستان بی اعتمادی یک مادر به همسر و فرزندش

اون خانم رو ببخشمامان ایران اثر دیگری از این کارگردان تئاتر است.

به گفته مصباحی، اولین گروه نمایش طنز هستیم که برنامه های خود را روی تریبون رسمی پخش می کنیم. یک سریال نمایشی هم به نام زرزمین روی سکو تولید کردیم که یک سریال کمدی است و هر کدام حدود یک ساعت زمان می برد.

قاسم المصیبی مدیر تئاتر گلریز که 30 سال سابقه کار دارد گفت: در این مدت با همه کمدین های مطرح از مرحوم نذری تا بهروزی. بهزاد محمدی، احسان کریمی و مهدی غزلانی اخیراً از دو سال پیش همکاری خود را با برادران مصباحی آغاز کردیم.

وی افزود: علت فعالیت سینما گلرئیز در نوع سالن های کمدی و موزیکال این است که برای شادی مردم کار می کند و با مراجعه به اینجا حال و هوای خوبی به آنها دست می دهد. می توان گفت سینماتئاتر گلرئیز یکی از پایه گذاران تئاترهای موزیکال و کمدی بوده است و امیدواریم این رسالت را هر چه بیشتر به پیش ببریم و با گروه های پرمخاطب به کارهای برجسته ادامه دهیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال