اخبار اخبار سیاسی

پزشکیان از امروز رئیس جمهور همه مردم ایران است

تبلیغات بنری


به گزارش مجله «توژال»، محمدجواد ظریف، از مشاوران مسعود مدکیان، شامگاه شنبه 25 تیر 1403 در مراسمی که به نام مراسم تقدیر از مردمی برگزار شد، گفت: حضور رئیس جمهور منتخب در حرم امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در صحن مطهر آن حضرت، استقبال از رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران در یادواره محترم ایشان حضور یافت سرویس.

وی با بیان اینکه دو هفته پیش اعلام کردم روز شنبه آقای مادزیگیان را به عنوان رئیس نظام پزشکی احضار می کنیم، گفت: امروز با تلاش مردم و تلاش اعضای کادر پزشکی، ما را به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی احضار می کنیم. یک رئیس حرفه پزشکی داشته باشید.”

وزیر امور خارجه سابق همچنین تاکید کرد: آقای دکتر بازیدیان از امروز رئیس جمهور همه مردم ایران و نماینده همه کسانی است که به ایشان رای داده اند، کسانی که به رقیب ایشان رای داده اند و کسانی که در انتخابات رای نداده اند. ” همه آنها و او می خواهد که همه خواسته ها و خواسته هایشان برآورده شود، انشالله این سیل عظیم مردمی که با حضورشان در شعبه های رای گیری آغاز شد، خواهد شد. با دکتر مازیکیان تا به آخر برسد.

ظریف گفت: بار دیگر قدردان ملت بزرگ ایران هستیم. ما مدیون آن جوانی هستیم که پدر 120 ساله اش را به رای آورد. مردم ایران قهرمانان این عرصه هستند و قهرمانان این عرصه خواهند ماند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال