اخبار اخبار ورزشی

پرونده باز بیرانوند روی میز!

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، در نوزدهمین قسمت از پخش تصویری یورو 24 به بررسی دیدارهای جذاب ترکیه و هلند، انگلیس و سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا پرداختیم و به بررسی بازی های جذاب ترکیه و هلند، انگلیس و سوئیس پرداختیم. سریع به آنها نگاه کنید در مسابقات کوپا آمریکا تحلیل فنی نوریس باقری، مربی فوتبال، پای ثابت «یورو ۲۴» اقتصادی ایران است.

بدنساز ایران قهرمان آسیا شد

تیم پرورش اندام ایران عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ که در اولان‌باتور مغولستان برگزار شد، تیم ایران با ۲۲ ورزشکار در مجموع ۲۵ مدال (۱۵ طلا، ۶ نقره و ۴ برنز) به دست آورد.

پاسخ پدرم به عذرخواهی تونی کروس

ستاره جوان اسپانیایی به عذرخواهی تونی کروس پس از اشتباه فاحشی که در بازی یک چهارم نهایی یورو 2024 مرتکب شد، پاسخ داد و تایید کرد که یورو برای او تمام شده است.

پدری در دیدار مقابل آلمان به دلیل دخالت شدید تونی کروس مصدوم شد و حالا مشخص شده که حضورش در یورو را از دست داده است. البته تونی کروس از این بازیکن عذرخواهی کرد.

نورالشرق: ما اخیراً پرونده بایرانوند را دریافت کردیم، با تأثیر آرای کمیته، وضعیت تغییر نخواهد کرد

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال درباره مقررات جدید نمایندگان توضیحاتی ارائه کرد.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در نشست خبری آیین نامه ملی عوامل فوتبال گفت: در مقدمه لازم می دانم نکاتی را خدمت شما عرض کنم و سپس به سوالات پاسخ دهم. موضوع واسطه های فوتبالی که در سال های گذشته بر اساس تصمیمات فیفا دستخوش تغییراتی شده و طبق آخرین تغییرات مصوبات هیات مدیره نام این واسطه های فوتبالی است.

رسمی/ مورائس در سپاهان ماندگار شد

خوزه مورائس به زودی به اصفهان بازمی گردد و فصل آینده سرمربیگری سپاهان را بر عهده خواهد داشت.

بنا به درخواست و علاقه هواداران سپاهان و با پیگیری های باشگاه، ارتباط خوزه مورائس با باشگاه سپاهان بر اساس قرارداد قبلی ادامه خواهد یافت.

درویش: با رامین رضاییان مذاکره نکردیم/ عبدالکریم حسن می خواهد به قطر برگردد

مدیرعامل پرسپولیس گفت: می‌خواهیم آرزوی هواداران برای داشتن تیمی قدرتمند، هجومی و قهرمان را برآورده کنیم.

ردا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز یکشنبه در مراسم معارفه گاریدو به عنوان سرمربی جدید تیم سرخبوشان گفت: باشگاه پرسپولیس پس از بررسی گزینه های زیاد و تلاش فراوان برای یافتن بهترین گزینه برای هدایت تیم در لیگ برتر و لیگ برتر. باشگاه های آسیایی بررسی هایی را از جنبه های مختلف انتخاب کرده اند تا به این نتیجه برسیم که می توانیم در خدمت آقای گاریدو باشیم. چندین بار با او و مدیران برنامه هایش چت تصویری داشتیم و در نهایت طی سه چهار روز گذشته به تفاهم رسیدیم که منجر به امضای قرارداد شد و امروز با او همکاری خواهیم کرد. سرویس منزل شما

ویدئو/ ضربات پنالتی برزیل 2-4 اروگوئه

تیم ملی فوتبال برزیل با شکست مقابل اروگوئه در ضربات پنالتی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا بازماند.

مدافع برزیلی استقلال منانی شد

مدافع خارجی باشگاه استقلال فصل آینده نیز در این تیم باقی خواهد ماند. رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال در فهرست فصل آینده این تیم قرار دارد.

از آنجایی که استقلال دو بازیکن خارجی جدید جذب کرده و زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور سیلوا در فصل آینده در استقلال شنیده می شود، نماینده این بازیکن با مسئولان باشگاه مذاکره کرد.

اسطوره های ایران در المپیک / آقای خروس طلایی!

محمد نصیری پرافتخارترین وزنه بردار ایران در بازی های المپیک است. نازاری در المپیک 1968 مکزیکوسیتی مدال طلا گرفت و در المپیک 1972 مونیخ و 1976 مونترال دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرد. وزن النصیری در دسته 56 کیلوگرم بود که به وزن خروس معروف است. نصیری به دلیل کسب مدال طلای جهان و المپیک در این وزن به خروس طلایی ایران لقب گرفت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال