اخبار اخبار سیاسی

پدافند هوایی نشان داد حمله به ایران از توان رژیم صهیونیستی خارج است

تبلیغات بنری


جواد حروی در گفت و گو با مجله توژال با اشاره به اقتدار پدافند هوایی کشور در مواجهه با اقدامات تنش آفرین رژیم صهیونیستی در شب گذشته اظهار داشت: آنچه در شب گذشته در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به مقدسات شاهد بودیم. سرزمین جمهوری اسلامی ایران حکایت از التهاب و جنگ در منطقه داشت. ابرقدرت ها همیشه خواهان التهاب در خاورمیانه بوده اند. تلاش شب گذشته رژیم صهیونیستی برای انجام حملات هوایی علیه ایران با هدف ارزیابی اقدامات ضد هوایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

وی ادامه داد: در واقع اسرائیل سعی دارد ایران را به اقدام متقابل نظامی وادار کند که یقیناً منجر به عملیات تنش‌آمیز می‌شود و در واقع نوعی تحریک یک خطای تاکتیکی محض است. قصد اسرائیل از حمله دیشب اصلاً ضربه زدن به مناطق ما نبود و می داند که موضوع در این حد نیست. اقتدار پدافند هوایی کشورمان حاکی از آن است که حمله به ایران فراتر از توان نظامی رژیم صهیونیستی است. رژیم صهیونیستی با کشاندن ایران به خاورمیانه سعی دارد شرایط را به نفع خود تغییر دهد.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: حتی رژیم صهیونیستی در تلاش است برای انتخابات آینده آمریکا امتیاز کسب کند و از این رو گسترش جنگ به نفع هیچکس در خاورمیانه به جز رژیم صهیونیستی نیست. جنگ منشا تحول، رشد و توسعه کشور ما نیست. این اسرائیل است که می خواهد با خروج ایران از ثبات اقتصادی و اجتماعی ما را وارد یک فاجعه نظامی کند و در نتیجه از پیشرفت و توسعه جلوگیری کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم انتظار دارند دولت چهاردهم به جای شعله ور کردن آتش جنگ در منطقه، اقدامات لازم را برای توقف جنگ در منطقه انجام دهد، گفت: دولت چهاردهم قول داده بود که به عنوان حامل صلح در خاورمیانه در راستای توسعه منطقه ای عمل کند. بر این اساس دولت چهاردهم باید برای رسیدن به ثبات اقتصادی در ایران تلاش کند. نباید در چاله حفر شده توسط رژیم صهیونیستی بیفتد.

وی تاکید کرد: دولت چهاردهم باید در اینجا قدرت دیپلماتیک خود را نشان دهد و توانایی خود را برای مقابله دیپلماتیک با جنگ افروزی و جنگ افروزی اسرائیل نشان دهد. این آزمونی است برای دولت چهاردهم که در فضای متشنج امروزی که اسرائیل می خواهد جنگ را آغاز کند، خود را نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل با این اقدامات به دنبال تهیه غذای خانگی برای مردم خود است.

تبلیغات بنری