اخبار اخبار فرهنگی

پخش مسابقه «سرباز حاج قاسم» از امروز

تبلیغات بنری


به گزارش مجله «توژال» به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، در مسابقه «سرباز حاج قاسم» 12 شرکت کننده از شهر کرمان (پایتخت مقاومت جهان اسلام) گرد هم آمدند تا با هم آشنا شوند. عادت به پایداری و مقاومت و فداکاری با سربازان دلیر اسلام و اولین درس را از مدرسه حج آموختند، کار گروهی و دوری از تکبر و تفکر فردی.

مسابقه «سرباز حاج قاسم» که برگرفته از نام والای سپهبد شهید و با در نظر گرفتن صفات و صفات حاج قاسم است، روحیه جوانمردی و مقاومت را در بین مخاطبان که اکثرا جوان هستند تقویت می کند و کمک می کند. آنها بهتر می فهمند جنبه های نظامی، رهبری و عملیاتی دارد.

این مسابقه در 26 قسمت و هر قسمت به مدت 35 دقیقه تولید شد. شرکت کنندگان در مسابقه از بین 150 داوطلب از تیپ های مختلف بسیج استان کرمان پس از احضار، مصاحبه و سنجش آمادگی جسمانی خود انتخاب شدند.

مرحله اول مسابقات در 9 بند در استان کرمان تولید شد که 16 بند پایانی مسابقه شامل زندگی در شرایط سخت، دویدن به سمت ساحل، عملیات آبی و زمینی، تصرف و انهدام سریع مواضع دشمن و تیراندازی از قایق به سمت ساحل، فیلمبرداری مسابقه ناوبری در جزیره Forever در خلیج عربی است.

از آنجایی که در این مسابقه از مهمات واقعی برای انجام مراحل مختلف مسابقات استفاده می شود، تمامی مراحل مسابقه توسط مربیان و کارشناسان نظامی نیروی دریایی مورد قضاوت قرار می گیرد.

تیم مسابقه متشکل از 15 تکنسین است که با 10 دوربین مختلف و دستگاه تلفن همراه از جمله تجهیزات عکاسی در ارتفاعات، زیر آب و در شرایط سخت فیلمبرداری کردند.

به گزارش سایت توژال، مسابقه «سرباز حاج قاسم» همه روزه ساعت 15:00 از شبکه امید پخش می شود و بازپخش این مسابقه ساعت 19:00 صبح روز بعد خواهد بود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال