اخبار اخبار فرهنگی

پایان یک داستان عاشقانه

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، این رمان با ترجمه اعظم کمالی در 178 صفحه، شمارگان 300 نسخه و قیمت 185 هزار تومان توسط نشر آفتابکاران منتشر شده است.

نوشته پشت جلد کتاب به شرح زیر است:

داریا بناردی نویسنده، روزنامه نگار، کارگردان و مجری معروف ایتالیایی است. از او هشت اثر منتشر شده است که رمان‌های «یتیمان بزرگ» و «داستان اضطراب من» به فارسی ترجمه شده‌اند.

«امروز هیچ کاری نمی‌کنم» درباره ضعف آدم‌ها و پیوندهای ضعیف بین آن‌ها است و درباره پایان یک داستان عاشقانه است که شخصیت اصلی را مجبور می‌کند تا معنای عشق را کشف کند و با عواقب آن مقابله کند. داریا بناردی با تأمل در احساسات مبهم همراه با مدرنیته مایع، و با استفاده از دانش خود از جامعه ایتالیایی معاصر، تلاش می کند در رمان های خود فضایی برای تأمل ایجاد کند. او وضعیت غم انگیز انسان مدرن را برای خوانندگانش به تصویر می کشد.

در بخشی از این رمان می خوانیم: «گلا از آنجایی که شوهرش ناگهان و بدون هیچ توضیحی او را ترک کرد، روزهایش را روی مبل دراز کشیده و به گل مگنولیا در حیاط خیره شده و مدام به این فکر می کند که خود را از بالکن پرتاب کند. او منتظر می ماند تا از درد غیرقابل تحملی رهایی یابد، دردی که او خود را برای آن مقصر می داند “

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال