اخبار اخبار ورزشی

پاس می‌دادم سردار هت‌تریک می‌کرد

تبلیغات بنری


به گزارش عصر سه شنبه توژال، علی رضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی 4 بر 1 مقابل قطر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: با سردار آزمون و سعید رایزنی کردیم. . عزت الله و سایر بازیکنان در امارات بازی کردند و به این نتیجه رسیدیم که دبی بهترین مکان برای میزبانی بازی تیم ملی مقابل قطر است.

وی افزود: امروز ورزشگاه الرشید خانه تیم ملی ایران بود و هواداران به ورزشگاه آمدند و از تیم ملی حمایت کردند. به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی از باشگاه شباب الاهلی بابت ارائه امکانات عالی به تیم ملی تشکر ویژه داریم.

جهانبخش: پاس می دادم و سردار هت تریک می کرد/ جام ملت ها را در رختکن از دست دادیم.

این بازیکن تیم ملی خاطرنشان کرد: امروز می توانستیم گل های بیشتری به قطر بزنیم اگر توپ هایمان را تبدیل به گل می کردیم، می توانستیم 5-1، 6-1 به سردار پاس بدهم .

جهانبخش تصریح کرد: هنوز برای صحبت درباره راهیابی به جام جهانی زود است اما مسیر ما برای رسیدن به این مهم هموارتر از گذشته شده است.

وی تصریح کرد: ما به همه تیم ها احترام می گذاریم و سعی می کنیم در مسابقات آینده با قدرت به کار خود ادامه دهیم، ازبکستان، قطر، قرقیزستان و حتی کره شمالی برای ما محترم هستند.

جهانبخش: پاس می دادم و سردار هت تریک می کرد/ جام ملت ها را در رختکن از دست دادیم.

جهانبخش تاکید کرد: دیدارهای سختی در پیش داریم و امیدوارم امکاناتی در اختیار تیم ملی قرار گیرد زیرا تیم ملی در دیدار مقابل قطر نشان داد که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

وی در پایان گفت: امروز که در رختکن با بازیکنان صحبت کردیم جام ملت ها را از دست دادیم اما نمی توانیم به گذشته برگردیم تیم ملی نشان داد که اختلاف زیادی با قطر دارد.

در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم مرحله نهایی جام جهانی 2026، تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه 4 بر یک تیم ملی قطر را شکست داد و انتقام شکست خود در جام ملت‌های آسیا را گرفت.

تبلیغات بنری