اخبار اخبار ورزشی

ووشو قهرمانی آسیا؛ شهربانو منصوریان و باقرزاده طلایی شدند

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، امروز (یکشنبه) و در چهارمین و آخرین روز مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا در ماکائو، یاسمن باقرزاده نماینده وزن 70 کیلوگرم کشورمان در وزن سوندا به مصاف ژو هایلان از چین رفت. در دیدار فینال و با نمایشی عالی به پیروزی رسید و در دو راند متوالی مقابل این ورزشکار به مقام اول و مدال طلا دست یافت. وی پیش از این نماینده ترکمنستان را شکست داده بود.

در وزن منهای 75 کیلوگرم بانوان شهربانو منصوریان به مصاف پوجا کادیان از هند رفت و با غلبه بر این ورزشکار به مدال طلا دست یافت.

سهیلا منصوریان نماینده وزن – 65 کیلوگرم کشورمان نیز به مصاف دای جین رو از چین رفت که در دور سوم در دیداری نزدیک مغلوب رقیب قدرتمند خود شد و به مدال نقره این رقابت ها دست یافت.

سهیلا منصوریان در دور نخست نماینده عربستان را شکست داد و در دومین دیدار خود به مصاف نیکیتا بانسال از هند رفت و در یک راند کار حریف خود را به پایان رساند و راهی دیدار فینال شد.

دیگر نماینده ووشوی کشورمان دوست ماریا در وزن منهای 60 کیلوگرم به مصاف ژانگ شیائو از چین رفت و با قبول شکست از این ورزشکار به مدال نقره دست یافت. او پیش از این ورزشکارانی از ماکائو و قزاقستان را شکست داده بود.

رقابت های ووشوی قهرمانی آسیا از 31 شهریور در ماکائو آغاز و امروز (یکشنبه) به پایان می رسد.

ووشوی قهرمانی آسیا؛ شهربانو منصوریان و باقرزاده طلایی شدند

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال