اخبار اخبار جهان

ون رباتیک ایلان ماسک معرفی شد

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال؛ ایلان ماسکمدیرعامل تسلا با رونمایی از یک خودروی کاملاً جدید در رویداد We, Robot مردم را شگفت زده کرد: یک خودروی الکتریکی کاملاً خودران.

تسلا روبووان در کنار Cybercube

تسلا

کامیون خودکار تسلا تفاوت های قابل توجهی با کامیون های سنتی دارد. این محصول که با نام Tesla Robovan شناخته می شود، به گونه ای طراحی شده است که شبیه قطارهای پرسرعت است و لاستیک های آن نامرئی هستند.

ایلان ماسک گفت که خودروی جدید تسلا می تواند حداکثر 20 نفر را در خود جای دهد و همچنین می توان از آن برای حمل و نقل کالا استفاده کرد. مدیرعامل تسلا همچنین ایده حمل و نقل اعضای تیم های ورزشی را مطرح کرد.

کامیون ربات تسلا یکی از مهمترین اعضای ناوگان شبکه تسلا خواهد بود. سرویس جدید تاکسی اینترنتی که فقط شامل خودروهای خودران می شود. شبکه تسلا علاوه بر وسایل نقلیه تخصصی مانند کامیون های ربات و رباتاکسی، از خودروهای خودران برای مشتریان تسلا استفاده خواهد کرد.

تسلا قبلاً به تولید یک کامیون خودکار اشاره کرده بود. این شرکت در رویداد مهم قبلی خود گفت که سیستم حمل و نقل شهری جدیدی را توسعه خواهد داد که تعداد زیادی از مسافران را در خود جای دهد. در آن زمان گفته می شد که تسلا ممکن است یک اتوبوس کاملاً خودران بسازد.

تبلیغات بنری