اخبار اخبار ورزشی

«وقتی رفته‌ای و هنوز باور نکردی»؛ قلب مسی بیرون از بدنش می‌تپد!+ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش عصر چهارشنبه توژال، لیونل مسی سه سال پیش در حالی از این تیم جدا شد که بارسلونا نتوانست با او به توافق برسد. اتفاقی غافلگیرکننده که هواداران فوتبال را در سراسر جهان شگفت زده کرد.

با این حال مسی هنوز ارتباط عمیق خود با آبی ها را فراموش نکرده و علاوه بر اینکه روزهای پرافتخار خود با این تیم را در ذهن خود حک می کند، همیشه با حمل چیزی خاص این ارتباط را حفظ می کند.

یک بدن کوچک جزئیات زیادی را در مورد وفاداری او به بارسا فاش می کند. کاپیتان آلبی سلسته اغلب یک “ماته” (یک نوشیدنی سنتی آمریکای جنوبی حاوی منابع غنی کافئین) با خود حمل می کند و آن را در یک محفظه “ویژه” نگه می دارد. نکته خاص در مورد این قمقمه طرح چاپ شده روی آن است که لوگوی باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین است.

این موضوع بسیار معمولی نشان می دهد که بارسلونا تا چه اندازه بخشی از هویت خود را در نظر می گیرد، با وجود اینکه سال ها از روزهای خوب نیوکمپ می گذرد!

مسی تمام دستاوردهای جمعی و فردی را با بارسلونا به دست آورده است، اما هنوز یک جای خالی در این به اصطلاح رژه خانگی باقی مانده است، خداحافظی که هنوز تجربه نکرده است.

او در تابستان 2021 بارسلونا را ترک کرد، اما هرگز این فرصت را پیدا نکرد که مانند ستاره با هواداران خداحافظی کند. افتخار مسی همچنان در هواست و او باید تا پایان بازسازی نیوکمپ صبر کند. پس از اتمام کار، انتظار می رود مسی در نهایت در مراسمی فوق العاده با هوادارانی که سال ها او را پرستش کرده اند خداحافظی کند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال