اخبار اخبار عمومی

وضعیت معاملات بازار با همراهی صیدی

تبلیغات بنری


بر اساس آمار معاملات 27 شهریور 1403، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران به رقم 2 میلیون و 840 هزار و 152 واحد رسید. در این روز شاخص کل بورس بیش از 16 هزار واحد رشد کرد که نشان از روند مثبت و رونق در بورس دارد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز به 67,734,004,486 میلیارد ریال رسید.

وضعیت معاملات بازار همراه با ماهیگیری

به گزارش مجله توژال؛ اما همواره باید به نوسانات بازار و عوامل موثر بر آن توجه کرد و تصمیمات سرمایه گذاری بر اساس تحلیل دقیق شرایط و ریسک های موجود اتخاذ شود. معاملات در این روز با روندی صعودی آغاز شد و به تدریج روند صعودی خود را ادامه داد. در ظهر امروز با افزایش نسبی شاخص کل مواجه شد و شاخص به بالای 3 هزار واحد رسید. نمادهای بورسی مانند فملی، فولاد، شستا، وبملت، وجدیر، شیبنا و خودرو تاثیرات مثبت و منفی بر رشد شاخص کل داشتند. به گفته کارشناسان، بازار همچنان پتانسیل رشد دارد و سهام هر گروه پتانسیل افزایش بیشتر را دارد.

نمای نهایی نقشه بورس در 27 سپتامبر 1403 ه

نقشه بازار

شاخص هم وزن بورس در اولین ساعت معاملات امروز رشد نسبی را نشان داد و سپس روند رشد افزایش یافت و با افزایش 6095 واحدی به عدد 682 هزار و 655 واحد رسید. در پایان معاملات امروز بازار، در نهایت شاخص کل با صعود از سطح 16 هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز 67,734,004,486 میلیارد ریال، ارزش معاملات 70,221,962 میلیارد ریال و حجم معاملات 10,911 میلیارد سهم بود.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل ارز در معاملات امروز نمادهای وسپهر، آریا، زاگرس، خاور، بپس، مادیرا و فربورس هستند.

اخبار بورس مورخ 28 شهریور 1403 ق

امروز سه شنبه 27 شهریور ماه مراسم تجلیل و معارفه دکتر حجت الله سعیدی و مجید عشقی روسای جدید و سابق سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد. این مراسم با حضور دکتر عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، روسای سابق و فعلی سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از مدیران بازار مالی برگزار می شود.

سعیدی: بازار سرمایه پتانسیل پیشرفت و جهش را دارد امیدوارم در این راستا گام برداریم

در ادامه مراسم تحلیف رئیس جدید کمیسیون اوراق بهادار، حجت الله سعیدی اعلام کرد: ترجیح می دادم به عنوان مشاور تیم اقتصادی دولت چهاردهم کار کنم اما دکتر همتی دستور داد به سازمان بورس بیایم. . من به دو دلیل تصمیم گرفتم که این کار را بپذیرم. دوم اینکه من به توانمندی های بازار سرمایه اعتقاد داشتم. به نظر من بازار سرمایه در آستانه یک جهش است. دلیل نمی شود که بازار سرمایه نتواند رشد کند و به 300-400 میلیارد دلار نرسد.

همتی: امیدوارم با کمک همه متولیان بورس به جایگاه اصلی خود بازگردد

وزیر اقتصاد با انتقاد از نرخ سود بالا و اثرات آن بر رشد تورم و رکود بورس گفت: تنها راه تامین مالی غیرتورمی بازار سرمایه است. باید به همه کمک کنیم تا دوباره اعتماد کنند و به بورس بیایند تا بازار سرمایه دوباره نقش موثری در امور مالی داشته باشد.

تبلیغات بنری