اخبار اخبار ورزشی

ورزشگاه تختی آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست

تبلیغات بنری


علی جوادی در گفت و گو با مجله توژال درباره وضعیت ورزشگاه تختی برای میزبانی از رقابت های فوتبال لیگ برتر گفت: ورزشگاه تختی هنوز آماده میزبانی از رقابت های فوتبال لیگ برتر نیست. در واقع، چمن، چراغ ها و اسکوربورد آماده است، اما برای صدا و فیلمبرداران، پیست تارتان باید تعویض شود. همچنین دروازه ورودی هنوز تکمیل نشده و باید ایمن سازی شود تا بتوانیم تا دو ماه آینده تا شروع لیگ برتر ورزشگاه تختی را آماده کنیم.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: ورزشگاه تختی در صورت تامین اعتبار آمادگی برگزاری لیگ برتر را دارد اما هنوز نتوانسته ایم اعتبار لازم برای بازسازی قسمت های باقی مانده را تامین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه ورزشگاه تختی آمادگی برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارد، گفت: از سازمان برنامه و بودجه و سایر ادارات درخواست اعتبار کرده ایم و پیگیر این موضوع هستیم اما لازم به ذکر است که هنوز اعتبارات آن تامین نشده و سایر بخش های ورزشگاه تختی بدون آن قابل بازسازی نیست.

جوادی در پایان افزود: با توجه به قول مسولان مبنی بر تامین اعتبارات ورزشگاه تختی، امیدوارم به زودی اعتبارات به دست ما برسد تا در روند بازسازی با مشکل خاصی مواجه نشویم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال