اخبار اخبار ورزشی

ورزشکاران انسجام ملی را نشان دادند

تبلیغات بنری


به گزارش کارشناس اقتصادی ایران، شروین اسبقیان پس از حضور در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی برای شرکت در رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری، پرافتخارترین قهرمانان کشور به همراه مدیران و مربیان خود در سالن شهید افراسیابی حاضر شدند. سالن نشانه وحدت و انسجام ملی است. نشان دادند که خانواده ورزش با مردم عزیز ایران همسو است.

وی ادامه داد: این حضور پر رونق و پرهیجان ورزشکاران ما به آمریکای جهانخوار و اسراییل کودک کش نشان داد که همه مردم ایران همواره پای آرمان های خود ایستاده اند و راه شهدای خدمتی چون آیت الله رئیسی را ادامه می دهند و خواهند رفت.

معاون وزیر ورزش درباره انتخابات صنفی نیز گفت: روز چهارشنبه شانزدهمین دوره انتخابات را برگزار کردیم و پیش روی ما انتخابات بیلیارد، بولینگ، شطرنج و روستاهای بادیه نشین است. همه انتخابات طبق برنامه برگزار شد و ثبت نام در رشته بیلیارد از روز شنبه انجام می شود و به زودی انتخابات را برگزار خواهیم کرد تا رشته های تخصصی بیشتر توسط سرپرست مدیریت نشود.

اسبقیان درباره آخرین شرایط میزبانی ورزشگاه تختی در لیگ برتر نیز گفت: رایزنی های لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه تختی انجام شده و هفته آینده بازدیدهایی انجام می شود تا شرایط برگزاری مسابقات فراهم شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال