اخبار اخبار سیاسی

واکنش ایران به حمله تروریستی به شیعیان «پاراچنار» پاکستان

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله مسلحانه گروه های تکفیری و تندرو به شیعیان در منطقه پاراچنار پاکستان که منجر به شهادت و شهادت یک نفر شد را به شدت محکوم کرد. زخمی شدن ده ها نفر

الکنانی بیان کرد: این اقدام جنایتکارانه قلب همه مسلمانان را غمگین کرد و ضمن نشان دادن بی عدالتی که مردم منطقه مذکور در معرض آن هستند، ماهیت جنایتکارانه جریان های تکفیری و ضرورت مبارزه با این گروه ها را در یک منطقه آشکار کرد. به شیوه ای هماهنگ، رادیکال و قوی.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران هر گونه افراط گرایی را که شهر شیراز، وحدت جهان اسلام و کشور خواهر و همسایه پاکستان را هدف قرار داده محکوم می کند و بر همبستگی همه تاکید می کند. کشورهای اسلامی برای مبارزه موثر با گروه های تکفیری. وی همچنین همکاری کشورهای منطقه در مبارزه مستمر با عاملان، سازمان دهندگان، حامیان و حامیان این اقدامات تروریستی را ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه با قدردانی از اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان در مقابله با جریانات تکفیری و تروریستی، بر تداوم تلاش ها و اقدامات قاطع برای برخورد با عاملان جنایات اخیر و نجات میهن تاکید کرد. . زندگی مردم ولسوالی پاراچنار.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال