اخبار اخبار تکنولوژی

واکسن نانویی ضد ساربکوویروس‌ها به مرحله کارآزمایی بالینی رسید

تبلیغات بنری


نانو واکسن ضد سارپیکوویروس به مرحله آزمایش بالینی رسیده است

این مطالعه برای ارزیابی ایمنی OVX 033 در سه سطح دوز (100 میکروگرم، 250 میکروگرم و 500 میکروگرم) طراحی شد. تا به امروز، هیچ نگرانی ایمنی یا سیگنال های مشکل زا در هیچ یک از این دوزها مشاهده نشده است. این مطالعه به‌عنوان یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌شده و کنترل‌شده با پلاسبو تک مرکزی در مرکز تحقیقات بالینی واکسن کاکوین پاستور (CIC) در بیمارستان کوکوین پاریس (AP-HP، Inserm) انجام شد.

نیکولا دروت، یکی از مدیران این شرکت، می‌گوید: «سارپیکوویروس‌ها تهدیدی هستند که کنترل آن در طول دوره کرونا آشکارتر شده است.» با 1 کارآزمایی با OVX 033، ما در حال برداشتن یک گام به جلو در جهت کنترل این ویروس ها هستیم. Sarpicoviruses ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن داده ها در اواخر امسال هستیم و از همه داوطلبانی که در این مطالعه شرکت کردند تشکر می کنیم.

این واکسن حاوی نوعی نانوذرات خودآرایی است که حاوی آنتی ژن خاصی است. این آنتی ژن توانایی ایجاد یک پاسخ ایمنی گسترده در بدن را دارد.

Osivax یک شرکت بیودارویی در مرحله بالینی است که از فناوری پلت فرم نانو ذرات خود، oligoDOMTM، برای توسعه واکسن استفاده می کند.

این شرکت که مقر آن در فرانسه است، پیش از این آزمایش بالینی واکسن آنفولانزا حاوی ذرات بسیار ریز موسوم به OVX-836 را انجام داده و مراحل اولیه فاز دوم آزمایش روی این واکسن نیز آغاز شده است که قرار است تا انجام شود. بیش از 300 داوطلب

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال