اخبار اخبار عمومی

وام کمک هزینه سفر مگر داریم!

تبلیغات بنری


آیا وام کمک هزینه سفر داریم؟

برنامه تسهیلات «سفر کارت» و «حمایت از سفر» به افرادی که در بانک مهر ایران حساب افتتاح می‌کنند پرداخت می‌شود و توسط آژانس‌های مسافرتی که با این بانک قرارداد دارند ارائه می‌شود. این تسهیلات قرض الحسنه است و بانک برای آن سودی جدا از کارمزد مشخص نکرده است. طرح سفر کارت دارای کارمزد 2 درصد و بازپرداخت 6 ماهه و طرح پشتیبانی سفر دارای کارمزد سالانه 4 درصد و بازپرداخت 20 ماهه است. جزئیات بیشتر در مورد این تسهیلات در زیر بررسی می شود.

مراحل وام کمک هزینه سفر بانک مهر ایران در سامانه کارت سفر

در طرح کارت سفر، معرفی‌شدگان از سوی آژانس‌های مسافرتی بانک مهر ایران می‌توانند با پیش‌پرداخت 20 درصد هزینه سفر به صورت نقدی، 80 درصد مابقی هزینه سفر را به صورت وام از بانک مهر ایران دریافت کنند. ارائه مدارک مورد نیاز

این تسهیلات قرض الحسنه بوده و فقط 2 درصد کارمزد دارد که پس از گذشت یک ماه از تاریخ پیش پرداخت به متقاضیان ارائه می شود. ضمنا مدت پرداخت اقساط حداکثر به 6 ماه می رسد.

شرایط اخذ وام پشتیبانی سفر از بانک مهر ایران چیست؟

دسترسی به تسهیلات طرح پشتیبانی سفر، مانند طرح کارت سفر، مشروط به افتتاح حساب و اخذ معرفی نامه از آژانس های طرف متعاهد است. این افراد پس از واریز 50 درصد از مبلغ بسته سفر به صندوق بانکداری اجتماعی، می توانند با استفاده از مزایای طرح حمایت از سفر، هزینه های سفر خود را تامین کنند.

این تسهیلات هم قرض الحسنه است اما کارمزد آن دو برابر کارمزد طرح سفر کارت یعنی چهار درصد است. مدت بازپرداخت این تسهیلات حداکثر 20 ماه است و مبلغ آن 10 روز پس از واریز وجوه در صندوق اجتماعی بانک پرداخت می شود.

نکته مهم و قابل توجه در مورد وام کمک هزینه سفر از سوی بانک مهر ایران این است که امکان برداشت وجه را ندارد و وام گیرنده تنها از طریق درگاه بانکی خصوصی نمایندگی بانک مهر می تواند بسته های مسافرتی لازم را خریداری کند. ایران. / کایان آنلاین

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال