اخبار اخبار تکنولوژی

هیاهو برای آینده مبهم همستر!

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، در اوایل تابستان سال جاری، نوع جدیدی از ارزهای رمزنگاری شده به نام همستر کوین توانست توجه کاربران بسیاری را در کشورهای مختلف از جمله ایران به خود جلب کند. این بازی به صورت ربات در دسترس بود و بازیکنان باید با کلیک بر روی سکه درون بازی، توکن های بیشتری را جمع آوری می کردند. در عین حال سوالات زیادی در مورد آینده این بازی مطرح شد اما بعد از گذشت چند ماه به نظر می رسد که اوضاع برای همستر تلگرام چندان خوب پیش نمی رود و این سوال پیش می آید که آیا زمان مرگ فرا رسیده است؟

در همین راستا مصطفی امیری، دبیر انجمن فین تک و عضو هیئت مدیره سازمان اتحادیه رایانه در استان تهران در گفت و گو با مجله توژال، درباره آینده این نوع ارزهای رمزنگاری شده گفت: واقعیت این است که چنین مواردی چیزی بیش از بازی و چیزهای جالب نیستند.

وی افزود: امروزه شاهد اشکالی از بازی ها هستیم که نمادهای متمایزی را روی پلتفرم خود برای فعالیت کاربران ایجاد می کنند که بسیار بیشتر از گذشته خواهد بود و موضوع پیچیده و متفاوتی نیست زیرا این نوع ادبیات در گذشته وجود داشته است. بنابراین برای چنین مسائلی هیچ گذشته ای در خصوص ایجاد ارز وجود ندارد.

امیری در ادامه صحبت های خود درباره درآمد از سکه همستر اظهار کرد: لازم به ذکر است که داستان از نوع سرگرمی است و چندین سال پیش مشکل مشابهی در مورد گوگل پیش آمد و به شدت باعث نصب نقشه گوگل و بسیاری از افراد شد. . نگران بود، اما در نهایت بهره برداری لازم انجام شد و این بازی نیز مانند سایر موارد عملاً کنار گذاشته شد. اما تفاوت Hamster Coin این است که این بازی اکنون در حوزه بلاک چین معنا پیدا کرده است. بنابراین، برای اینکه بتوانید بگویید که یک پروژه جدی یا ارزش آفرینی انجام شده است، در نگاهی به گذشته، می توانید برای آن قیمت گذاری کنید.

دبیر کمیته فناوری مالی و عضو نصر تهران درباره نحوه کسب درآمد کاربران از آن و میزان اعتبار آن توضیح داد: در این زمینه تعدادی صرافی در دنیا فهرست شده اند که اگرچه ارزش آنها کم است اما این ارز معامله می شود. ، اما بازی چقدر طول می کشد، شفاف سازی و درک چیزی که در آینده تصمیم گیری می شود؟

العامری در خصوص خطرات و آسیب های ورود به چنین پروژه هایی گفت: طبیعی است که چنین پروژه هایی که حجم آن به میلیون ها می رسد در معرض تقلب باشد و در نتیجه موجی که شروع می شود رنگ و بوی تقلب پیدا می کند. . . بنابراین، همانطور که گفتیم، هر پروژه ای که به میلیون ها برسد، مانند ثبت نام خودرو یا هر پروژه دیگری که نیازهای انسان را تحریک کند، قطعاً تعدادی قربانی خواهد داشت.

وی در پایان صحبت های خود توصیه کرد: ورود به هر حوزه ای باید با سطح آگاهی همراه باشد. در این زمینه، اگر کاربران از دید بازی به آن نگاه کنند، آگاهی معنای زیادی ندارد، بلکه موضوع مهم حفظ حریم خصوصی و اطلاعات در حال تبادل است. به طور کلی، اگر آن را سرگرمی بدانیم، حدود احتیاط باید در مقایسه با سرمایه گذاری متفاوت باشد.

تبلیغات بنری