اخبار اخبار تکنولوژی

هوش مصنوعی دستیار پزشکیان شد

تبلیغات بنری


هوش مصنوعی دستیار پزشکان شده است

به گزارش مجله توژال؛ بیشتر پزشکیان به این دلیل که می‌خواهند به بیماران کمک کنند، وارد رشته پزشکی می‌شوند، اما سیستم مراقبت‌های بهداشتی امروزی پزشکیان را ملزم می‌کند که ساعت‌ها در روز به انجام کارهای دیگری مانند جستجوی پرونده الکترونیکی سلامت، نوشتن اسناد، کدنویسی و صدور صورت‌حساب، و تأیید و مدیریت استفاده از این وظایف بیشتر از زمان بپردازند صرف مراقبت از بیماران می شود. این وضعیت منجر به فرسودگی پزشک، ناکارآمدی اداری و مراقبت ضعیف از بیمار می شود.

Ambience Healthcare، یک شرکت مستقر در کالیفرنیا، در تلاش است تا با ارائه یک پلت فرم مجهز به هوش مصنوعی برای خودکارسازی وظایف معمول برای پزشکیان، این وضعیت را تغییر دهد.

مایک نگ، مدیر عامل Ambiance، که شرکت را با نیکیل بودوما تأسیس کرد، گفت: «ما در حال ساخت دستیارانی هستیم تا به پزشکیان قابلیت‌های هوش مصنوعی شگفت‌انگیزی بدهیم. پلتفرم ما مستقیماً در پرونده های سلامت الکترونیکی ادغام شده است تا به پزشکیان اجازه دهد تا بر آنچه که بیشترین اهمیت را دارد تمرکز کنند – ارائه بهترین مراقبت از بیمار.

مجموعه محصولات Ambiance هوش مصنوعی را در زمان واقعی اجرا می کند و بررسی هزاران قانون را برای انتخاب کدهای مناسب برای صورتحساب بیمه تسهیل می کند. این پلتفرم می‌تواند خلاصه‌های جلسات پس از ویزیت را به زبان‌های مختلف برای بیماران و خانواده‌هایشان ارسال کند تا همه در جریان قرار گیرند.

بنیانگذاران Ambiance معتقدند که با بهبود بهره وری پزشکیان، آنها به سیستم مراقبت های بهداشتی کمک می کنند تا کمبود مزمن پزشک را مدیریت کند که انتظار می رود در سال های آینده افزایش یابد.

تبلیغات بنری