اخبار اخبار عمومی

هشدار/ کپی کارت‌های بانکی

تبلیغات بنری


هشدار/کپی کارت های بانکی

به گزارش مجله توژال؛ رئیس پلیس فتای البرز گفت: زن و شوهری شال و روسری می فروشند که اطلاعات کارت بانکی حدود 100 شهروند کراچی را با دستگاه سوهان کپی کردند. توسط پلیس فتای البرز دستگیر شدند.

سرهنگ رسول جلیلیان روز دوشنبه 9 مهرماه با اعلام این خبر گفت: تعدادی از شهروندان با مراجعه به پلیس مناطق عشایری فدرال اعلام کردند در حالی که کارت های بانکی خود را در اختیار دارند، برداشت های غیرمجاز از بانک آنها انجام شده است. حساب ها

وی با بیان اینکه بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس عشایر قرار گرفت، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد قرعه کشی از طریق اینترنت صورت نگرفته و متهم اقدام به خرید گوشی تلفن همراه، زنجیر طلا کرده است. و اسباب بازی ها واحدهای کنترل از طریق دستگاه پوز ظن ماموران به کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به قطعیت تبدیل شد.

این افسر پلیس با بیان اینکه همه مالباختگان از یک فروشگاه شال و روسری در یکی از محله های شهر کرج خریده و از این طریق کارت های بانکی آنها را کپی کردند، ادامه داد: ماموران اقدامات پلیسی را انجام دادند و برخی از آنها متهم این پرونده را زن و شوهر تشخیص دادند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی هر یک از متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل و منزل افراد مذکور، دو دستگاه اسکیمر، 48 عدد کارت بانکی کپی شده و هشت عدد. … تلفن همراه و تعدادی مدارک هویتی جعلی کشف و اسامی افراد دیگر کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: متهمان در مقابل مشروح مدارک و مستندات ماموران به کپی برداری و برداشت از حساب 100 شهروند کرجی اعتراف کردند.

رئیس پلیس مناطق عشایری فدرال استان البرز گفت: تاکنون 16 نفر از قربانیان این پرونده شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر قربانیان این پرونده ادامه دارد.
سرهنگ جلیلیان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام خرید حتما رمز کارت بانکی خود را وارد کنند و از اعتماد به افراد منزوی خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در اسرع وقت با شماره تلفن 110 با پلیس تماس بگیرند. به اشتراک گذاری / ایسنا

تبلیغات بنری