اخبار اخبار سیاسی

هدیه ویژه شبکه آزمایشگاهی برای پژوهشگران در نمایشگاه نانو

تبلیغات بنری


به گزارش سایت ایرانیان اکونومیستپانزدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو مانند دوره های قبلی میزبان شبکه آزمایشگاه های فناوری استراتژیک و سایر گروه های فعال عضو این شبکه است. در طول برگزاری نمایشگاه فناوری نانو، شبکه آزمایشگاهی در ضلع شرقی طبقه دوم خلیج عربی با همراهی 13 آزمایشگاه عضو شبکه حضور یافته و به معرفی و پشتیبانی از توانمندی های خود می پردازد.

شبکه آزمایشگاه همانند سال گذشته هدیه ویژه ای را برای پژوهشگران، دانشگاهیان، فعالان حوزه فناوری و سایر علاقمندان که از غرفه شبکه آزمایشگاه فناوری های استراتژیک در پانزدهمین نمایشگاه نانو بازدید می کنند تدارک دیده است.

پژوهشگران و شرکت‌های (حقیقی و حقوقی) از بستر شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی نانو، پنج میلیون ریال اعتبار برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی دریافت می‌کنند و تا 26 آبان ماه فرصت دارند تا کد تخفیف را در باشگاه مشتریان فعال کنند. با ثبت کد می توانند تا پایان فصل پاییز از این تخفیف استفاده کنند.

با رزرو غرفه در این نمایشگاه، مراکز عضو شبکه می توانند با ارسال درخواست پشتیبانی از طریق آزمایشگاه کارتبل، بخشی از هزینه اجاره غرفه را از شبکه دریافت کنند.

شبکه آزمایشگاهی امسال در غرفه خود با سه کارگزار در نمایشگاه حضور خواهد داشت و هر کارگزار برای معرفی خدمات خود دفتر ویژه ای در غرفه شبکه خواهد داشت.

حامی (https://hamylabs.com)، ارائه دهنده مواد مرجع آزمایشگاهی، نوتا (https://notacenter.ir)، ارائه دهنده خدمات تعمیر، نگهداری و نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی و ماهامکس (https://mahamax. com) به اشتراک گذاری خدمات آزمایشگاهی، مشاوره و تجزیه و تحلیل نتایج با حضور در نمایشگاه نانو در بین مردم طنین انداز خواهد شد.

همچنین شبکه آزمایشگاهی نمایشگاه نانو میزبان قراردادهای همکاری بین مراکز عضو این شبکه خواهد بود که جزئیات این قراردادها متعاقبا اعلام خواهد شد.

شبکه آزمایشگاه های فناوری های راهبردی نیز با هدف معرفی توانمندی های این گروه ها در برنامه خود، برنامه ها و اخبار مراکز حاضر در نمایشگاه امسال را منعکس می کند.

در نمایشگاه فناوری نانو سال گذشته، حدود هزار محقق با دریافت کارت اعتباری سه میلیون ریالی، طرح تخفیف آن را در باشگاه مشتریان خود فعال کردند. از این تعداد بیش از 700 نفر با مراجعه به آزمایشگاه های عضو شبکه از اعتبار خدمات آزمایشگاهی استفاده کردند.

سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، پارس لیان اروند، بیم گستر تابان، پژوهشکده شیمی و مهندسی شیمی ایران، پژوهشکده شیمی و مهندسی شیمی ایران، پژوهشکده مواد و انرژی، آرتین صنعت برتو از جمله اعضای شبکه آزمایشگاه های حاضر در نمایشگاه هستند. سامیت تک آزما و آریا الکترون، ایران دلکو، دانشگاه آزاد، بنیاد علمی کاربردی الرازی، مرکز تحقیقات فرآوری فلزات ایران و شرکت تعاونی میلاد پرنیا ایران. در طول نمایشگاه کارشناسان شبکه آزمایشگاهی با حضور در غرفه شبکه آماده پاسخگویی، راهنمایی حاضرین و تبادل نظر با آنان خواهند بود.

لازم به ذکر است پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از 22 تا 25 آبان ماه 1403 هجری شمسی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

تبلیغات بنری