اخبار اخبار اقتصادی

نگاهی به کمپین نوشابه‌گازدار لیموناد سن ایچ

تبلیغات بنری


نگاهی به کمپین سودا لیموناد Sen H

آلفرد (San H) کمپین آبلیمو تابستانی خود را با شعار “این لیموناد را به خاطر خواهیم آورد” از ماه اوت آغاز کرد. دلیل این کمپین افزایش آگاهی از محصول در این روزهای گرم تابستان است. به گزارش روابط عمومی شرکت سان اچ، این برند بر اساس نوآوری در گستره محصولات خود و نیاز مشتریان، محصول لیموناد را خلق کرد تا تجربه ای متفاوت را برای طرفداران و مخاطبان خود رقم بزند. یکی از نکات مهم و قابل توجه در این محصول استفاده از طعم دهنده های طبیعی ساخت شرکت آلفرد (سان اچ) است که حس طبیعی بودن و جذابیت را به آن می بخشد. استفاده از مقدار مناسب دی اکسید کربن در محصول، حس شادابی خوشایندی را در مصرف کننده ایجاد می کند که با کمک تعادل ظریفی که بین اسیدیته و شیرینی در این محصول ایجاد می شود، حس خوشایندی را برای فرد پس از نوشیدن ایجاد می کند.

نوشیدنی غیر الکلی Sun H Lemonade تلاش می کند لحظه ای شاد، احساس شادابی را در میان شلوغی و شلوغی دنیای روزمره برای مخاطبان خود به تصویر بکشد. سان اچ یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید و صادرات آب میوه و نوشیدنی به چهار گوشه جهان به شمار می رود و در طول نیم قرن حضور خود در بازار آب میوه و نوشیدنی با استفاده از تکنولوژی روز و با کیفیت بالا. -مواد اولیه مرغوب و میوه های مرغوب در کنار استفاده از کارکنان متخصص و ماهر همواره توانسته محبوبیت خود را در بازارهای داخلی و خارجی حفظ کند.

نگاهی به کمپین سودا لیموناد Sen H

نگاهی به کمپین سودا لیموناد Sen H

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال