اخبار اخبار عمومی

نقشه بازار سهام همرنگ کت دکتر پزشکیان سبز شد

تبلیغات بنری


نقشه بورس سبز شد همرنگ کت دکتر

شاخص های بورس پس از حدود دو هفته افت در پایان معاملات امروز بازار سهام موفق به افزایش شدند. شاخص هم وزن نیز در این روز توانست به سطح 700 هزار واحد نزدیک شود.

معاملات امروز سهام در خلاف جهت شمع معاملات روز گذشته بسته شد، بنابراین در پایان معاملات امروز، شاخص کل با رشد هشت هزار و 959 واحدی معادل 0.41 درصد از این شاخص مواجه شد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز به سطح دو میلیون و 177 هزار واحد رسید.

از سوی دیگر، قیمت معاملات سهام کوچک در بازار سهام نیز افزایش یافت. بنابراین شاخص هم وزن بازار در پایان معاملات امروز با 2748 واحد معادل 0.4 درصد این شاخص رشد کرد و به سطح 696 هزار واحد رسید.

لازم به ذکر است، هیات مدیره بورس تهران امروز حجم معاملات را 5.5 میلیارد سهم و ارزش معاملات خرد (سهم، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری مشترک) را 3.900 میلیارد تومان نشان می دهد. همچنین باید گفت در بورس امروز قیمت های گروه محصولات کامپیوتری بیش از سایر رقبا افزایش یافته است.

پول واقعی را وارد و خارج کنید

تراز واقعی پول امروز در سهام برخلاف روز معاملاتی قبل مثبت بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود 89 ارز واقعی به بورس پمپاژ شد. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که تا لحظه تنظیم این گزارش حدود 69 میلیارد تومان پول واقعی از صندوق های درآمد ثابت برداشت شده است.

بالاترین ارزش معاملاتی

در جریان معاملات امروز سه سهم سلیم، حفار و فولاد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و سهام حفار، حفار و وبملت به ترتیب بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. سهام کرایه نیز بالاترین ارزش بازار را داشت.

پول هوشمند را وارد کنید

بیشترین خالص خرید واقعی مربوط به سهام اسلیم، زاگرس و وینر بوده است. در جریان معاملات امروز، سهام فوولاد، شیبنا و گلدرا نیز ارز هوشمند دریافت کردند. از سوی دیگر، فیلترهای سهام نشان می دهد که پول هوشمند از توکن های D، Lavender و Wati خارج شده است.

لازم به ذکر است بیشترین درصد خریدهای واقعی سرانه مربوط به سهام لیپام، دابور و تاتمیس بوده است. سهام KAMA نیز بیشترین فشار تقاضا را در جریان معاملات امروز ثبت کرد. از سوی دیگر، فشار عرضه در نماد سحر بیشترین میزان را داشت. / اخبار تجارت

نقشه بورس سبز شد همرنگ کت دکتر

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال