اخبار اخبار ورزشی

نقاط ضعف و قوت الوکره را می‌دانیم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم های الوکره و قطر اظهار داشت: از آغاز دور جدید مسابقات قهرمانی آسیا بسیار خوشحالم. فردا در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل الوکره بازی داریم که تیم خوب و منظمی است. ما ترکیب کاملی داریم و بازیکنان با انگیزه هستند. انتظار یک بازی خوب را داریم.

سرمربی جرار در مورد شناخت خود از تیم حریف گفت: الواکر در خط حمله بسیار خطرناک است. هر زمان که بخواهند می توانند خطرناک شوند. من نمی توانم در این جلسه تحلیل کاملی از حریف ارائه کنم. ما تحلیل خوبی انجام داده ایم و نقاط قوت و ضعف آنها را می شناسیم.

اسکوسیچ درباره شروع خوب تراکتور واکر در لیگ و شکست دو تیم در دیدار پایانی و تاثیر آن بر بازی فردا گفت: فکر نمی کنم اینطور باشد. فوتبال حافظه ندارد و تمرکز تیم من روی حال و آینده است. در آخرین بازی گل عجیبی دریافت کردیم و نتیجه خوبی نداشتیم اما مطمئنم فردا بازی خوبی خواهیم داشت. نحوه بازی ما در مسابقات گذشته برای من قابل قبول است.

وی ادامه داد: تورنمنت جدیدی را آغاز می کنیم و می دانم که فوتبال خوبی ارائه خواهیم داد و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص هدف تراکتورسازی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از تراکتور حداکثر انتظار دارم. می دانم حریفان قدرتمندی داریم و می خواهیم فردا برنده شویم و مشتاقانه منتظر مراحل بعدی این مسابقات هستیم.

وی در خصوص شباهت های مدرسه فوتبال اسپانیا و کرواسی گفت: سابقه بازی در اسپانیا را دارم. درک من از فوتبال شبیه مربیان اسپانیایی است. سعی می کنم با مربیان اسپانیایی ارتباط برقرار کنم و شباهت زیادی بین فوتبال دو کشور وجود دارد. مربی الوکر اهل لاس پالماس است و من سال هاست در آنجا بازی می کنم. می دانم که مربیان آنجا هستند تا فوتبال جذابی بازی کنند.

اسکوسیچ درباره خریدهای این فصل تراکتورسازی گفت: بازیکنان و کادر فنی جدید از دو ماه گذشته شروع به کار کرده اند. بازیکنان خارجی از کرواسی و آلبانی آمده بودند. تقویت تیم به مسابقات آسیایی محدود نمی شود و می خواهیم در همه مسابقات سخت کار کنیم. همچنین بازیکنان خوبی از پرسپولیس آمدند که نقش زیادی در تقویت تیم من داشتند.

تبلیغات بنری